Sjampo

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg hat en veldig sensitiv hodebunn, reagerer på nesten all sjampo.

Jeg har farget/tørt hår, så det skal gjerne være en sjampo sol gir fukt, skånsom mot hodebunnen (helst uten parfyme). Tips?

Jeg sliter med det samme selv, og kjøper nå bare sjampo på frisørsalongen. Kjøper alltid en eller annen for sensitiv hårbunn, alt etter hva frisøren anbefaler :) Er dyrt, men de sjampoene varer mye lenger enn billigsjampoene, og jeg klør ikke av dem, så absolutt verdt det!

Last edited:
Sverger til blue lagoon sin, men må bestilles på nett og da blir det dyrt, men verdt det, evt bare ta seg en helgetur til island.

Jeg ville spurt en frisør :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Be om råd hos frisøren din, som er kjent med ditt hår og din hodebunn.

Hva med cutrin sensitive?
Eventuelt kms sensitive?

Det beste for deg er nok å høre med din lokale frisør som kan se og ta på hodebunnen din :)

Hilsen frisøren :)

Jeg sliter med det samme selv, og kjøper nå bare sjampo på frisørsalongen. Kjøper alltid en eller annen for sensitiv hårbunn, alt etter hva frisøren anbefaler :) Er dyrt, men de sjampoene varer mye lenger enn billigsjampoene, og jeg klør ikke av dem, så absolutt verdt det!

Signerer denne! ;)

Jeg har tørt hår og den beste shampoen jeg har brukt er kjøpt i frisørsalong tror den var av merket sp men er ikke sikkert men de pleier og anbefale en sjampo hvis du spør på frisøren

Fått veldig gode tilbakemeldinger på en sjampo hos oss på salongen som heter Neccin:) hilsen frisør:)

Kjøpte sensitiv frisørshampo fra Goldwelle, den var helt krise.

Bruker Neutral nå for tørr hodebunn, den er faktisk bedre..så bruker jeg redken hårkur i tuppene (altså ikke i hodebunnen).

Back
Topp