Sjampo fra Firstprice

• Trådstarter Trådstarter EFM
  • Opprettet Opprettet
Jeg kan ikke bruke den for begynner og flasse av den,men om du vil prøve så er det bare å prøve da :D

Bruker den nå faktisk, måtte jo teste den etter at den kom så godt ut i en eller annen test. :D
Syns den er helt ok, jeg, passer godt til håret mitt, lukter godt gjør den også :)

Da skal jeg prøve den :) Vi er TOTALT blakke nå etter at vi måtte bruke 15600 på bilen de to siste ukene. Har dere tips til verdens billigste middager også da? :p

Da skal jeg prøve den :) Vi er TOTALT blakke nå etter at vi måtte bruke 15600 på bilen de to siste ukene. Har dere tips til verdens billigste middager også da? :p

Billig middag: Fiskebollegrateng
First price fiskeboller (helt ok fiske-og saltinnhold faktisk)
First price gulrot (3-4)
First price makaroni
Salt
Pepper
Muskat
Litt melk
2ss hvetemel
2ss steikemargarin
Litt gulost

Kok makaroni og gulrot i skiver. Lag hvit saus (smelt margarin, bland i hvetemel, spe med melk, la småkoke, spe med melk om den tykner for mye, smak til med krydder). Del fiskeboller i 2-4 biter og ha alt i en ildfast form. Bland godt. Strø ost over og gratiner til osten er gyllen.

funker sikkert like bra som de andre shampooene.

prøvde redken sin en periode, merket ikke forskjell på håret med den, enn med vanlig butikk shampoo.

Jeg kan ikke bruke first price shampoen, eller balsamen for den saks skyld.
Da får jeg über elektrisk hår og ser ganske funky ut :P

Jeg kan ikke bruke den, fordi jeg er kjempe sensitiv. Så jeg må bruke dyr sjampo som jeg kjøper hos frisøren, JIPPI!! :P Tåler ingen shampoer på butikken

Jeg har brukt den uten problemer, blir som mange andre shampooer på butikken.
Men kan ikke bruke balsamen derifra

Det finnes en blogg med BILLIGE middager :-)
Skal se om jeg finner den igjen

Vil tipse deg om å handle på feelunique.com :) Samme som hos frisøren, bare 1/3 av prisen :)

BV-app!

OI!!!! Det var litt forskjelll.. Shampoen jeg kjøper koster rundt 230 kr her, men litt over 60 der..

Pluss mange av badeproduktene jeg må kjøpe til snuppa som også må være sensetive, fordi ho har atopisk eksem, til 1/3 av prisen.. :P

Uff, ikke gøy.
Blomkålsuppe. Lag selv. Blomkål er billig, mos den, kok opp, tilsett buljong og melk.
Og bak brød selv.

Har ikke prøvd den shampooen,med vet min søster bruker bare firstprice balsamen og er fornøyd med den:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp