• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Sjalusien setter inn....

løven

Glad i forumet
Er det bare meg eller er det flere her som føler seg oversett og fryktelig sjalu???? Jeg er normalt ikke mistenksom og sjalu, men nå plutselig har jeg fått noen uhyggelige tanker og følelser. Jeg føler at gubben ikke bryr seg og har mest lyst at han skal være sammen med meg hele tiden.... Uff og huff så ekkelt. Han kom hjem fra jobb i dag og sa at han var bedt på et stort Halloween party og jeg klikket helt... Jeg ble kjempe lei meg... Føler da at han ikke tenker på meg som ikke vil gå dit.... Så utrolig vanskelig situasjon[:(][:(][:(] Noen som har råd å gi meg??? Vil jo at han skal kose seg...

hvorfor vil du ikke gå da? fordi alle skjønner at du er gravid om du ikke drikker? personlig drikker jeg ikke til vanlig heller, så det er i grunn ikke noe problem.

jeg synes du skal være ærlig og si til han at du er veldig hormonell for tiden, og at du føler deg oversett og kanskje litt ensom. dersom det er fordi graviditeten er hemmelig, synes jeg dere heller skal gjøre noe hyggelig sammen frem til du også vil være med ut. sikker på at han vil forstå.

Jeg har ikke så lyst til å kle meg ut , føler at jeg ser rar ut fra før..[:)]. Jeg kjenner heller ikke noen der, og må dra tidlig hjem for jeg er ekstremt trøtt...... Vet selv at jeg kan være litt vrien av og til nå, men jeg føler meg så lite sosial... Har sagt til han at jeg ikke vil men at han bare må dra....men vil helst ikke at han skal... Blir kanskje litt ego når man føler seg ensom??? Håper det bare er en periode og at dette går fort over.

dersom du ikke har vært slik før, er det garantert svangerskapet. man føler seg kanskje også mindre attraktiv som "stor". jeg synes fremdeles du skal fortelle han akkurat slik du føler, så får han velge selv om han vil gå. jeg er temmelig kostbar av meg selv, så jeg hadde sikkert bare "pint" meg, og latt han gå, men det kan dukke opp så mye i etterkant.

du kommer til å ville vite alt han har gjort osv, og sikkert bli kjempesjalu for småting...

Ja det er sikkert slik det blir... sitte oppe å vente til han kommer hjem for så å kryss fohøre han etterpå... Stakkars mannfolk, de må sannelig tåle mye i et svangerskap de også....Jeg sender han nok avgårde, men vil nok si hvordan det ligger ann følses messig hos meg... Det skal søren meg ikke være lett nei, er vondt å gå å føle seg i dårlig form psykisk[:@]

Back
Topp