Sjalusi

Sunniva

Betatt av forumet
Har prøvd å bli gravid i over 18 måneder nå. Dette går da altså ikke så bra. Har en følese av at alle i rundt med er gravid eller har fått barn. Nå har flere av mine venner og familie blitt gravide. Føler at det knyter seg inne i meg når jeg hører komentarer som: jeg rakk ikke å få mensen etter at jeg sluttet på p pillene før jeg ble gravid. Jeg prøver virkelig å være glad på deres vengne, men sitter igjen med en følelese av at : DETTE ER URETTFERDIG. Når skal det bli vår tur???
 
Hei Sunniva

Veit åssen du har det....har på samme måte selv...liksom så urettferdig at andre får så fort å vi som virkelig vill ikke får det til...sukk. Slitsomt å alltid bli skuffet med denne Tante Rød også...[:@] Men forhåpentligvis skjer det oss en gang.

Lykke til....[:)]

Kos Anka
 
ORIGINAL: Sunniva

Har prøvd å bli gravid i over 18 måneder nå. Dette går da altså ikke så bra. Har en følese av at alle i rundt med er gravid eller har fått barn. Nå har flere av mine venner og familie blitt gravide. Føler at det knyter seg inne i meg når jeg hører komentarer som: jeg rakk ikke å få mensen etter at jeg sluttet på p pillene før jeg ble gravid. Jeg prøver virkelig å være glad på deres vengne, men sitter igjen med en følelese av at : DETTE ER URETTFERDIG. Når skal det bli vår tur???


Vet hva? Jeg har det faktisk på samme viset som deg og jeg har prøvd like lenge, men for meg er det den 3 da, men jeg må slite hver gang og denne gangen sliter jeg enda mere. Har 2 venninne sok klarte det på første forsøk og den ene ungen er født for 2 uker siden.
 
Back
Topp