sjalusi...

lima87

Gift med forumet
jeg leste noe i går om at barn ble sjalu på mobiltelefoner å sånn...
da begynte jeg å tenke over det at JA! herregud hun blir jo det...
har bare aldri tenkt over det på den måten...
det jeg gjør da er jo at hun får snakke litt med den jeg snakker med, - så stråler hun og alt er bra igjenn [;)]
men jeg merker det oxo på dataen...
nå sitter jeg minst mulig med dataen åpen når hun er her og er våken da, men det hender jo at jeg tar den opp når hun leker på gulvet, - og da kommer hun bort og enten slår på tastene, prøver å lukke skjermen eller trenger seg immelom meg og dataen...
TYDELIGT at hun ikke vil at jeg ska være på nett...

merker dere noe av det eller??

Leste også den artikkelen her om dagen.
Merker det veldig godt på det du nevner,både mobil & dataen.
Han HYLER om han ikke får snakke i tlf hvis han ikke er veldig opptatt med noe da.
På pcn kan jeg ikke sitte om han er våken,da skal han sitte på fanget å klaske meg i ansiktet,lugge,klipe osv. Litt sånn "HALLOOOOO,ser du meg eller"

Så d er nok noe i det ja.. pussig.

mja. Hvertfall telefonen. Men det med pcen her er nok fordi den er veldig spennende og morsom og trykke på [:)]

Snuppa elsker å gå rundt med mobilen min og se på bildet av seg selv. Hihi! Ganske selvsentrert enda. Innimellom får hun på musikken på den og da begynner ho å danse. Er så nydelig da[:)]
Dataen er hun ivrig til å klå på, og lukke igjen.

Nå om dagen er hun mer sjalu på magen og til tider veldig sint og frustrert. Stakkars hun skjønner at noe skjer med meg, men klarer ikke helt å takle det. Får håpe hun blir glad når lillebror kommer. Er litt redd for at hun blir veldig sjalu.

Ikke på tlf. da roper hun pappa fordi hun tror det er han. og er det han så får hun bable litt.
Jeg får sitte på datan litt sånn av og til....men det hender hun kommer og tar hånda mi bort fra musa haha datamusa[8D] så da vil hun at jeg skal legge fra meg datan. også kommer hun å vil ha kos osv.

men ikke noe spess sjalusi vil jeg si.

linnea elsker også å taste på mobilen og legge den til øret og si hei hei osv. hun leker mye med leke tlf sin som også har 4 taster med lyd[;)]

Back
Topp