Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det har sikkert mye å si, jeg var veldig usikker i yngre alder pga utfrysing pga jeg var "feit", men er veldig trygg i egen kropp i dagAldri vært spesielt sjalu, men har heller ikke opplevd noe særlig baksnakk eller utfrysing, og ingen har vært utro mot meg, så har vel ikke hatt noen grunn for å bli det, heller.
Ja det er noe med det, at dersom sambo er utro nå som vi har små barn er han egentlig en helt ræva person. Klart det blir hardt å komme gjennom, men har fortsatt to fantastiske barn som betyr alt for megHar vært veldig sjalu, men med årene har jeg blitt mer trygg på meg selv og tenker som så at om han velger å gjøre noe dumt så er det han som taper, for jeg er et godt kjerringemne![]()
Helt sant! Veldig hemmende og ødeleggende å være sammen med slike. Det var en av grunnene til at det ble slutt mellom meg og x'en, for jeg kom meg aldri ut på noe som helst, møtte aldri venner, måtte krangle for å få gå i bryllup til ei venninne osv. Trodde jeg var utro fordi jeg tok på litt sminke før jeg skulle på nattvakt.Aldri vært spesielt sjalu av meg. Fra jeg var 16-18, var jeg sammen en som var utro mot meg. Aldri sjalu i noen spesiell grad pga det, bare fly forbanna da jeg fant det ut. Hans tap tenker jeg da
stoler på min nåværende samboer, og motsatt.
Er ikke noe koselig å være sammen med en som er ekstremt sjalu heller. Ene eksen min var fast bestemt på at jeg hadde sex med fetteren min, og jeg kunne ikke gå ut alene omtrent fordi han ikke stolte på meg.
Helt sant! Veldig hemmende og ødeleggende å være sammen med slike. Det var en av grunnene til at det ble slutt mellom meg og x'en, for jeg kom meg aldri ut på noe som helst, møtte aldri venner, måtte krangle for å få gå i bryllup til ei venninne osv. Trodde jeg var utro fordi jeg tok på litt sminke før jeg skulle på nattvakt.
Kanskje mye derfor jeg undertrykker slike følelser i dag, for det kan ikke gå utover sambo.
Ja i utgangspunktet var det andre ting også som ødela her og, men ser jo nå i ettertid at det ikke skal være slik, for har det jo utrolig mye bedre med meg selv nåDet kan ødelegge ganske mye. Føler ikke at man kan gå på butikken en gang fordi man blir "overvåket" liksomNå var det ganske mye mer enn det som ødela forholdet våres da, men jeg tror faktisk han hadde sine tanker om arbeidsplassen min og.
Jeg var lærling som møbelsnekker og jobbet sammen med bare mannfolk![]()
Ja i utgangspunktet var det andre ting også som ødela her og, men ser jo nå i ettertid at det ikke skal være slik, for har det jo utrolig mye bedre med meg selv nå![]()