Sjalu!!

Kommende2barnsmamma

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Åååå jenter, jeg er så sjalu! Eller missunnelig, eller jeg vet ikke helt hva jeg er.. Men samboer er ute å koser seg på fest som varer helt til imorgen, 3 av 4 helgen han fester! Sist prøvde jeg å være med, men fulle mennesker syna ikke jeg er gøy.. Men da sitter jeg her da, kjeder meg ihjel å er bare grisemissunnelig. Han er på ett stoort event som han har gledet seg til, men det verste er st jeg ikke unner han det! Er jeg ett dårlig menneske?? Flere enn meg som har det sånn her? Kjenner jeg har lyst til å skrike til han at det er hans tur til å være gravid! Haha klagelørdag for min del :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, vet hvordan det er! Har det ikke så veldig sånn denne gang (ikke enda hvertfall :-p), men første gang var det mye surmuling i helgene! Husker spesielt at jeg var sjalu på at når han gikk ut døren så var han bare seg selv- jeg var jo like gravid uansett!

Litt misunnelse må man gjerne leve med, men hvis samboeren din er veldig mye ute så bør du gjerne prate med han om det?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, vet hvordan det er! Har det ikke så veldig sånn denne gang (ikke enda hvertfall :-p), men første gang var det mye surmuling i helgene! Husker spesielt at jeg var sjalu på at når han gikk ut døren så var han bare seg selv- jeg var jo like gravid uansett!

Litt misunnelse må man gjerne leve med, men hvis samboeren din er veldig mye ute så bør du gjerne prate med han om det?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Okei da er det ikke bare jeg som er umulig! :p hehe syns synd på han fordi jeg blir sånn, men så tenker jeg litt at siden han har det så gøy i helgene så fortjenern det :D hehe ja har tatt praten med han å han var veldig enig i at han skl roe seg nå etter denne festen her, så vi får se..

Sent from my iPhone using BV Forum

Her i huset er det ingen som går ut. Men kjenner av og til at jeg savner en fest og ut å danse. Men blir nok en stund til enda JA. Vet ikke om jeg gidder å styre på med pumping å greier før babyen er 4-6 månder.

Back
Topp