Sjalu på mannen

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Som har snorket seg gjennon hele natten. Selv har jeg fått sove fra kl. 03 til 04.45. Er så fryktelig nervøs for kontrollen idag. Redd for at de vil/må sette meg igang med en gang, men og redd for at alt er så fint at de ber meg gå enda noen dager, i værstefall til mandag.

Det beste for min del er at jeg får komme inn i morgen (fredag ) tidlig. Eller det aller beste er jo selvsagt at kroppen starter selv, men det ser ikke ut til å skje :(

Er nå 7 dager over termin og vet at risikoen for div. komplikasjoner øker for hver dag, men samtidig gruer jeg meg sånn til fødselen. Men vet jo at jeg må gjennom det så vil bare komme igang.

Det kommer til å gå bra! Tenk positivt, du får møte babyen din veldig snart :) og det har du ventet på lenge og fortjener som premie!
Du kan jo si at det passer best i morgen for deg. Men kanskje du bare lager hindringer i hodet ditt, og det egentlig er det aller beste for dere to at baby kommer så fort som mulig? Kan fødselen din ikke blir så ille som du tenker?
Vet det kanskje er vanskelig å tenke positivt så tidlig, uten nok søvn og når du allerede har måttet vente så lenge.. Men du greier det :)
Ønsker deg masse lykke til på kontrollen og ting skal ordne seg og gå bra :)

Lykke til på kontroll. Skal bare til legen i dag jeg, så håper på å få en time på sykehuset snart.

Dette går så fint skal du se, lykke til:)
Jeg er på vei inn nå og forbereder meg på at det tar tre dager som på storebror:(

Masse lykke til! Fødselen må du uansett gjennom, så kanskje det beste for deg hadde vært å bare få det overstått! Er så slitsomt å gå sånn og grue seg!

Forstår det ikke er noe greit å gå og vingle frem og tilbake på den måten. Vær tydelig på sykehuset hva du tenker og helst ønsker;) lykke til;)

Kontrollen gikk visst alt for fint. Både jeg og baby jar det visst supert. Ny kontroll på mandag, 11 dager over termin. Blir nervøs av å gå så lenge over :(

Kontrollen gikk visst alt for fint. Både jeg og baby jar det visst supert. Ny kontroll på mandag, 11 dager over termin. Blir nervøs av å gå så lenge over :(
La oss håpe at baby bestemmer seg for å komme av seg selv før den tid

Det er jo bra alt er fint, men å så kjipt allikevel!!! Krysser fingra for at det går seg til selv da.

Har du lang vei til sykehuset? Hvis ikke, så ville jeg kommet med et påskudd for en sjekk på evnt lørdag og...lite liv, bekymret eller lignende. Jeg vurderer det selv, da min neste time er neste onsdag, og da er jeg 9 dager over. Her er det bare 15 min til sykehuset, så jeg regner med at hvis han lar vente på seg så kan jeg ta en kjapp tur inn og ihvertfall få en ctg.
Skjønner godt at du er nervøs og litt skuffet. Håper fødselen går igang av seg selv før mandag. Sender en klem :Heartred

Håper babyen kommer i helgen! Forstår godt du kan bekymre deg, men de vet nok hva de gjør. Men det Saskia skriver var i grunn ganske lurt synes jeg. :)

Ja har tenkt selv og ta en liten hvit løgn om lite liv eller noe på lørdag.
Håper baby kommer i morgen. Har bedt mannen lage planer i morgen så han skal på kino og se hobbiten som han har venta i 3 år på så kanskje det hjelper. De pleier jo komme når det passer dårlig :D
Og nå har jeg ganske sterke murringer og blødde ved siste toalettbesøk.

Håper baby kommer i morgen. Har bedt mannen lage planer i morgen så han skal på kino og se hobbiten som han har venta i 3 år på så kanskje det hjelper. De pleier jo komme når det passer dårlig :D
Oi, det høres jo ut som om det kan være noe på gang da ja :) Får satse på det :)

Håper for din del at det er noe på gang nå! Krysser fingrene; )

Det kommer til å gå så fint at! Jeg fikk min eldste 11 dager etter termin, ingenting galt med han. Nevøen min, født i november ble satt i gang 4 dager etter termin, sunn og frisk. Slapp av og stol på kroppen din, men vær obs på liv og endringer.
Håper og tipper at det sikkert setter i gang av seg selv ganske snart :-)

Nå har jeg noen tak som kommer innimellom. Har ikke tatt noe tid mellom og de er ikke kjempevonde, men kjenner at jeg liksom må slappe av i kroppen og puste kontrollert når de kommer.

Back
Topp