Sjalu på kjæresten!

Jan14Mars16

Glad i forumet
Kjenner jeg er sjalu på typen som kan få tid helt for seg selv, uten å stresse. Hyttetur med kompiser, fotballkamp osv. Føler meg fanga akkurat nå! Pappaen er elendig til å trøste babyen, han sitter bare og ser helt oppgitt på han. Så hjelper ikke om jeg ammer like før jeg drar ut heller. Blæææ! Måtte bare få blåst ut litt frustrasjon
 
Sniker fra april. Tror jeg hadde blitt fryktelig sint om det var min mann. Og rett og slett forlangt at han blei "voksen" og tok mer av seg barnet sitt. Det er like mye mannens ansvar. Og det er ingen grunn til at mannen ikke skal hjelpe til med utenom amminga. Hadde heller ikke akseptert at han føyk rundt med kompiser framfor å være med familie. Selvfølgelig en gang i blant. Men ikke så mye at jeg hadde følt det var urettferdig.
 
Mannen her har ikke vært så mye ute ennå,men merker jo det er forskjell likevel... han tar seg jo en pils med gutta etter jobb, stikker avgårde for å gjøre ærend alene og skal på fest nå neste helg. Han må jo få lov å leve litt,men kjenner igjen følelsen av å føle seg fanget.. jeg elsker mini,men hun er jo med overalt så jeg får aldri gjort noe for meg selv. Har dog sendt pappan ut på trilleturer av og til. Og nå ber jeg han passe henne mens jeg hvertfall går på butikken alene. Men mer sosialt enn det blir det ikke hehe... jeg har derfor blitt flinkere til å invitere folk/venner hjem til meg når han er på jobb. Da kan jeg både være 100% mamma og venninne samtidig. Når mini blir eldre blir det jo lettere med barnevakt noen timer :)
 
Har litt det samme problemet her, han får masse alene tid type trening, fotballkamper, pils med kompiser osv.. Men når han er hjemme er han relativt flink til og hjelpe til utenom når det gjelder mat (grøt), bading og bleiebytt... Kjenner jeg fortjener litt tid for meg selv jeg også..

Kansje det kommer seg når de ikke e så avhengig av mamma og pupp lenger? :)
 
Har det på same måte her, men for meg er det greit. Vesla er fullstendig avhengig av meg og roar seg sjeldan hjå faren. Eg har sagt at det er greit nå, mn at eg kjem til å ta att når vesla ikkje er like avhengig av puppen lengre! ;-) Har tre venninner som har småttisar i sama alder, så sosial er eg verkeleg forde! :)
 
Samme her, men gubben er kjempe flink å prøver iallefall, tror seriøst lille hater han litt og skriker så og si konstant når han er hos pappa! Så lei meg for at jeg aldri får gjøre noe aleine men mest for mannen sin skyld som prøver og prøver men får det ikke til :(
 
I går var jeg faktisk ute alene fra kl 16 - 2230, og det gikk så fint med lille :) Men innser jo at det er like mye jeg som er avhengig av han, for greide ikke å kose meg så veldig. Tror det blir lettere neste gang, når jeg vet det gikk så fint nå :) Husker jo det var sånn med førstemann også, at jeg følte meg fanget innimellom. Men som oftest er det nok å bare dra en liten tur på butikken alene
 
Du må bare tvinge han til å delta mer, gi baby'n mat og dra ut, da må han få fingeren ut av ræva! Hos oss skal ikke far få snike seg unna, når han kommer hjem fra jobb er måltider (flaske), bleieskift og kveldsstell hans. Jeg har gjort alt på dagtid, har ikke noe mot å gjøre det resten av dagen men er viktig han knytter bånd med datteren vår også :)
 
Back
Topp