Sjalu noen?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg forventet hormonbergogdalbane, men ikke at jeg skulle bli grinete for at samboeren min spiller wordfeud med ei dame på jobben sin.. 
Herrefred. 

Hehehe, vi gravide e nu litt artig =) Æ har gått rundt i hele dag og vært småsnurt på kjæresten fordi æ drømte at han va utro, men ikke nok med det, han va nemlig blitt forelska i den hær dama.. æ va ikke sint, bare trist og fortvilt, for ka sku æ gjøre nu? Helt aleina med en baby i magen og alle framtidsplanan falt i grus.. Huff altså! Stakkars kjæresten som ikke kan nåkka for at æ drømme rare drømma =p

GlædeMæMasse skrev:
Hehehe, vi gravide e nu litt artig =) Æ har gått rundt i hele dag og vært småsnurt på kjæresten fordi æ drømte at han va utro, men ikke nok med det, han va nemlig blitt forelska i den hær dama.. æ va ikke sint, bare trist og fortvilt, for ka sku æ gjøre nu? Helt aleina med en baby i magen og alle framtidsplanan falt i grus.. Huff altså! Stakkars kjæresten som ikke kan nåkka for at æ drømme rare drømma =p

Hahahah!!!
Ja, de drømmene også! Har ikke tall på hvor mange ganger dagen har vært ødelagt fordi samboeren min har vært utro eller forelska i noen andre i drømmene mine. Helt sært. Jeg har vært knust dagen etter. Nå begynner han å bli vant til akkurat det. Gir jeg ham noen grynt om morgenen, spør han bare "og hvem var det denne gangen?" :)

Det verste var da jeg drømte om at han droppet meg til fordel for Guri Schanke. Jada. Jeg ble så fortvilt (i drømmen) at jeg tok hyre på en fiskebåt..

Nå måtte jeg le litt, for jeg kjenner meg sååå godt igjen!:) De drømmene har jeg også, litt for ofte enn jeg skulle ønske. Og mannen bare ler og rister på hodet av meg når jeg forteller om nattens opplevelser, for de er jo så virkelige, og følelsen sitter godt i når jeg våkner;) Jeg husker jeg drømte mye slike drømmer forrige gang også, så det er nok de der hormonene som spiller oss noen puss i denne tiden:)

Huff ja.. Jeg har aldri vært sjalu før, men her tidligere denne uken så skulle vi fikse middag hver for oss, og så fikk jeg melding fra mannen at han spiste middag på jobben med en kollega før han kom hjem. Jeg kjente den langt inn i magen. Vet ikke en gang om det var ei dame, og var det ei dame er sannsynligheten at ho er 40++ VELDIG stor. Kjenner litt på det nå bare jeg skriver det.. Ikke noe kjekt å sitte med den følelsen, og samtidig mistenkeliggjøre mannen...

Haha, kjenner meg veldig igjen i drømminga her ja! Uff så mange sprø drømmer jeg har hatt. 
Men, toppen av hormonell/paranoid-tenking var denne uka her. Lillegutt er veldig aktiv, og det blir derfor lite intim-kos på oss for tia. (Dette hadde vi ikke snakket om før det her skjedde). Plutselig en dag kom jeg til å mistenke min kjære og hans kompis for å være noe mer enn bare venner!!! Det skar langt inn i hjerterota og jeg fikk IKKE sove før han kom hjem fra byen på natta for å si det sånn. DA er du ute og kjører da ;) Vi hadde heldigvis en god prat og han forsikret meg om at han var 100% hetro, og at det ikke var noe med meg som gjorde at det hadde manglet litt på tilnærmelser i det siste. Må jo bare le...

Hahahah!!!

Så herlig :D
Det er bra det er mange av oss.
Redd samboeren min må søke hjelp fra en støttegruppe snart..

Hahaha, ikke så ille her, men moren til datteren til mannen blir nå singel og det vrenger seg i meg.. Livredd og kvalm. Hun er litt "eiesyk" når det kommer til mannen og for å si det sånn. Hun vil helst ha han for seg selv, uansett om det ikke er snakk om romantiske følelser så skal han helst være hennes....... 
Hun kan bare prøve seg, da får hun med meg (hormonell ninja biiiiaaaatch) og gjøre (haiiiaaa!)!!

Vent nå litt... Jeg er like ille.. Det med drømmene kjenner jeg meg veldig igjen i, blir skuffet og lei meg dagen etter :p Haha!

hahaha!
Den var morsom :)

Hormoner kan gjøre så mangt :p

Tror faktisk jeg aldri har stolt så mye på mannen min som akkurat nå under svangerskapet! Han jobber mye, men nesten alle kollegaene hans kjenner meg, og han er så stolt over at vi skal bli foreldre og overbringer hele tiden hilsener fra dem (jeg har vært sykmeldt i mange mnd nå). Gir meg så mye oppmerksomhet, kysser på magen etc. etc. Men så er jeg vel ikke så sjalu av meg ellers heller da. Til tross for at han er verdens kjekkeste (helt objektivt - haha) ;)

Haha, må bare få sagt at det var veldig godt å lese at det er flere som drømmer slik! Trodde jeg var begynt å bli gal :p

Nei jeg finnes ikke sjalu på noe vis.
Jeg stoler fult og fast på mannen min så tenker ikke over det en gang om han snakker med andre damer.
Han var nå alene hele helga mens jeg var på besøk hos noe slekt, og da hadde han fest og var ute på byen.Er bare glad for at han kosa seg i helga og hadde det gøy.

Back
Topp