Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er ikke sjalu. Men sambo setter seg aldri i situasjoner hvor jeg kan reagere slik heller. Jeg var ekstremt sjalu i forholdet med bf til nr1, og det var verre under graviditeten da, men det var nok fordi han ikke var hjemme, mest ute å festet og hadde det kult med alle andre.. Jeg kunne jo ikke det, så det ble en del drama og krangler med bakgrunn i sjalusi ja..! Ikke noen god følelse ..
Jeg svarte i morges når jeg var i halvsøvne, og føler bare jeg må føye til litt som nevnt slet jeg med masse sjalusi-følelser med bf til nr1. Og å være gravid forsterka det nok endel, også etter fødsel. Men han gav meg også grunner til å føle slik, jeg fant blant annet en del nakenbilder på pc'en vår ikke mange månedene etter fødsel, som ikke var av meg for å si det sånn. Så jeg valgte å gå fra han, ikke bare pga de bildene men det var ikke et forhold hvor jeg følte meg trygg og lykkelig.Er dere mer sjalu av dere nå som dere er gravide eller akkurat har født?