Sjakkrutete badegulv!

lisemo

Elsker forumet
Er det noen som har det her inne? Har dere bilder? Og har dere angra eller gått lei etter en stund? [:)]

Har ikkje, men dyttar for deg[;)]

Ingen?? 

[:)]Hadde det et sted jeg bodde for mange år siden. Syntes det var kjempefint til å begyne med - men jeg ble utrolig lei av det! Ble litt "rotete" på en måte[8|].

Vi lagte dette badet med sjakkruter, hadde det i 5 år..ble ikke lei har solgt huset nå[:(]

Zavannah: Stilig bad!! Takker for bilder til inspirasjon!! [:D]

Har ikke på badet, men i gangen.. hater det. Gleder meg til og få nytt gulv!

Men hver sin smak [:)]

fint å se på hvis jeg er på besøk, men hadde blitt VELDIG fort lei av det selv.. frisk heller opp med noen svarte rundinger(de små teppene på ikea) på hvitt gulv vel.. så slipper du angre:P

ORIGINAL: lykkeligmamman

fint å se på hvis jeg er på besøk, men hadde blitt VELDIG fort lei av det selv.. frisk heller opp med noen svarte rundinger(de små teppene på ikea) på hvitt gulv vel.. så slipper du angre:P
Takk for godt tips! [:)] Er veldig usikker, så er glad for at noen føler for å dele tanker og meninger med meg! [:)]

Å tenk evt på hva slags fliser du velger...for noen er rett og slett noe drit å holde rent...man ser aaaaaaaaaalt på noen[:'(]

Vi har sjakkrutet gulv, men vi har noen runde tepper og skapet under vasken i knall rødt, slik at det blir litt kontraster ;)

Back
Topp