Sjø\fjell?

bjlind

Forelsket i forumet
Hvis dere kunne velge, ville dere hatt hytte ved sjøen eller fjellet?

jeg ville hatt ved sjøen, er oppvokst med sommerhus i Farsund og elsker sørlandsidyll og sjø.

Hadde barndomshytta ved sjøen, og har nå valgt hytte ved fjellet. Elsker ski, fjellturer og vill natur.

Ved sjøen, uten tvil. Ingenting er så ydyllisk som sol som bader i sjøen og bølgeskvulp.

Finnes ikke bedre enn lukta av saltvann på mårran! Høre joller som durer.. *drømme* så sjøen! Lett:)

Vokst opp med hytte ved sjøen på sørlandet, skikkelig sommeridyll! Men litt langt å reise, så må når vi en gang skal ha hytte blir det nok på fjellet :p

nå som jeg bor i innlandet får jeg nesten tårer i øynene når jeg kommer hjem til trøndelag å kjenner saltvannslukt... alt man tok for gitt... sukk

fjelle :) fra eg va bitteliten har me våre på fjelle kver september å sanka saue me mange andre :D kjempekjekt :D

Fjellet. Uten tvil :)

Sjø! Livredd for skitrekk :p
Nyter hytte med 5 min gåavstand til båtplass og strand, og så er det i alle fall småknauser å bestig mce :p

Sjøen. Med en liten kai til båt eller på fjell atmed et vann :-)

vil ha helst 5 m til sjøen og vektløstilstand enn 5 mil med vidde og klabbete ski ;)

Før ville jeg sagt med sjøen uten tvil! Men har hus med sjøen, så er ikke så viktig lenger.. :-p men elsker sjøen.. Er ikke så glad i fjellet.

Back
Topp