Sjå min fine ticker:) <3

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Har laga meg ticker i dag:) 6 veker på vei i morgon og alt kjents bra ut:) Puppane er ømme, har hatt hodepine 3 dager på rad og har i dag vært litt småuggen i magen;) Er ei veke i morgon til eg skal på tidlig ul. Måtte den veka gå fort og måtte me få sjå eit fint bankande hjerte på ul-en! <3

Gratulerer såååååå mye:)
hade du noen symptomer før positiv test....?

Takk, takk! :) Var litt ekstra trøtt i dagane før positiv test. Det var vel det som skilte seg ut frå "symptom" eg har kjent ved dei tidligare forsøka. Hadde i tillegg ømme puppar og litt stikningar i dagane før test, men det kan jo likså godt komme av lutinusen. Men den trøttheten var ganske ekstrem. Følte eg gjekk rundt i ein einaste lang døs. No varierar det litt frå dag til dag kor trøtt eg er. Ofte veldig våken på kveldane. Kryssar fingrane for din eskimo! :)

Kjempefin ticker! Moro å følge utviklingen og se den sakte krype fremover ;). Utrolig spennende med UL om en drøy uke. Tenk om det er to små hjerter som banker. Det kan jo faktisk være tilfelle. Uansett, en spennende reise du har begitt deg ut på nå! :)

hehe, ja blir ultraspennandes på ul om ei veke ja Knerten! Viser den to hjerter som slår trur eg at eg besvimer! ;) hehe. Men i.o.m at den digitale ikkje viste meir enn gravid 2-3 uker når eg var 5+2 tippar eg at det berre er ein om ikkje hcg-en var litt treig i starten då....

Nyyyyyyyydelig ticker ja. Den var så nydelig at jeg hermer litt. Håper det er greit. Har ikke funnet noen jeg er fornøyd med endra, men denne var helt fantastisk.

Vakre vakre tickeren <3 Selv om det hadde vært rasende festlig om du måtte oppgradert den neste uke, til at det er to spirer i magen, hi hi

Hehe, gjer ingenting at du hermar Randålf;) Blei jo riktig så fin den! Ja, tenk om eg må det hestehoven. Oj, oj blir spennandes dette! :) Takk, takk dreamer. :)

Så herlig! Er så glad på dine vegne og gleder meg til å høre om ultralyden ;)

Takk, takk lykkelulla og lille liss:) Akkurat 1 veke til ul i dag. Om akkurat ei veke frå no veit eg meir:) Skal nemlig til ul kl 08.00 den 28/5:)

Oj, oj, ja dette er spennende! Tenk om det er 2 der inne! :-)

Bilde av dagens test:) Hcg stig bra ser det ut til:) Yeah!!!

kameramariannemai13070[1].jpg

Supert! Har du fortalt det til noen da? Familie eller venner? Å når er foreløpig termin? ;) Er så nysgjerrig å da sjø :)

Mine foreldre og søsken veit det, hans foreldre og mine næraste venninder. Men det er pga at dei har fulgt meg heile vegen i alle forsøka i både opp- og dessverre til no mest nedturar. Forteller det nok ikkje på jobben og til andre rundt meg før eg har passert veke 12 trur eg. Foreløbig termin satt av Hausken er 16.januar:)

Back
Topp