Sjå der ja!

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Då har vi fått nytt forum! Då er vi halvvegs, må berre få tilbake trådane vi har laga før, så er vi på plass.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Veldig greit å ha et sted å lufte seg og få innspill fra andre igjen :) Kommer ikke de gamle trådene på plass får vi starte på ny frisk ;)
 
Joda, vi kan alltids lage nye. Men mykje av mitt problem med heile dette opplegget var at eg ikkje vil ha alt eg har delt med andre i liknande situasjon liggande ute på ei felles side for alle. I tilfelle kjem eg til å gå tilbake og slette alt eg har skrive, og det er jo grådig tungvindt...

Dessutan er det mykje informasjon i gamle trådar, og det vil ta lang tid (og vere nær umulig) å få den samme informasjonen tilbake. Veldig greit å ha sånt samla på ein plass...

Men ny presentasjonstråd må vi ha, for å sjå kven som faktisk er her no om dagen. Det skal eg lage.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Alt dere har skrevet før lå på ÅPENT forum og var åpent for alle å lese. Både brukere her inne og alle andre som googler. Så ett privat forum hadde dere ikke før, og det er heller ikke dette.

Jeg kan godt prøve å lete opp de gamle trådene og legge dem over her, men det er så lenge siden det var aktivitet på forumet dere hadde, så det kan være litt vrient. Men jeg skal prøve.

Om dere kommer over de gamle trådene så send meg linken så skal jeg flytte dem hit.
 
Alt dere har skrevet før lå på ÅPENT forum og var åpent for alle å lese. Både brukere her inne og alle andre som googler. Så ett privat forum hadde dere ikke før, og det er heller ikke dette.

Jeg kan godt prøve å lete opp de gamle trådene og legge dem over her, men det er så lenge siden det var aktivitet på forumet dere hadde, så det kan være litt vrient. Men jeg skal prøve.

Om dere kommer over de gamle trådene så send meg linken så skal jeg flytte dem hit.
Eg veit det var opent for alle å lese, det er likevel ein ganske vesentlig forskjell om ein må spesifikt leite etter det for å finne det, eller om ein får "slengt det i ansiktet" når ein går inn på eit forum for alle med barn. Og nettopp fordi vi er få brukare og dermed har brukt lang tid på å bygge oss opp det "lageret" med informasjon vi hadde før, er det så viktig at vi får det tilbake.

Eg kan ikkje påstå at eg er villig til å rope hurra for at ledelsen lyttar til brukarane her riktig enno, det var håplaust å fjerne forumet i utgangspunktet og at det ikkje er mulig å kunne ordne opp i det i ettertid utan at vi sjølv må gjere jobben er uproffesjonelt. Det er sjølvsagt ikkje lov til å nevne andre forum eller alternative plassar å utveksle erfaringar her inne, men den måten denne saka har blitt handtert på gir i alle fall ikkje meg særlig lyst til å fortsette å jobbe for å beholde eit aktivt miljø for den aktuelle gruppa her.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Må vel si meg litt enig med Ranveig her, hvis de gamle trådene skal tilbake så bør det strengt tatt ikke være vår jobb å finne dem. Det er greit at det ikke er så mange av oss på dette forumet, men jeg personlig har hatt stor nytte av gode råd her inne :) Synes derfor det hadde vært greit med et lite vink før dere slettet alt som var her.
Kommer ikke de gamle trådene på plass får vi som jeg sa tidligere prøve å gjøre det beste ut av det, og starte på ny frisk.
 
Har savnet forumet her, endelig er det oppe igjen =)
 
Back
Topp