Sivilstatus

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva er vi her på mai?
Gift?
Samboer?
Kjæreste?
Singel?

det lurer jeg på her på en torsdagskveld:

Kjæreste enn så lenge.. Eller vi pendler fram og tilbake til hverandre, siden vi ikke bor i samme by under studietida mi. Men regner med det blir mer praktisk med samboerskap når mai nærmer seg, så det må vi få til på en eller annen måte :)

Samboer i 2,5år, kjærester i 7,5 ;)

er 2 år siden vi ble kjærester på mandag - går fort i svingene hos oss ;) Samboere etter 6mnd (solgte hus og flyttet 42 mil med 2 barn) og venter vår første nå....

Samboer, vært kjærester i litt over 6 år:-)

Forlovet med min i 6 år i mai :D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Kjæreste enn så lenge.. Eller vi pendler fram og tilbake til hverandre, siden vi ikke bor i samme by under studietida mi. Men regner med det blir mer praktisk med samboerskap når mai nærmer seg, så det må vi få til på en eller annen måte :)
Er det langt fra hverandre da?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her er jeg gift på 4 året,vert sammen i snart 7år og bodd sammen nesten like lenge....

Samboere :) Vært kjærester i 4 år, og har ei jente som blir 3 til sommern. Haha ^^

Vært kjærester i snart 7 år, samboere i kanskje 3 år, og gift i 1 og et halvt! :)

Er det langt fra hverandre da?

Ikke så gæli. 2,5t. Han er fra vår hjemplass, men jeg har plutselig bodd her 2,5 år nå. Han jobber der. Men vi bytter på å reise til hverandre i helgene, og jeg er en del hjemme i feriene, også er han er når han har friperioder. Er så vant til det, at det går egentlig helt greit. Men må finne ny løsning til mai :))

Samboere her :-) i april har vi vært sammen i 3 år, og når barnet kommer har vi bodd sammen i 2 år :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Gift :) Vært sammen i litt over 8 år. Gift siden oktober :)

Kjærester i 10 år, samboere i 8 år og vært gift i litt over ett halvt år. Vi kan faktisk få vårt andre barn på 1års bryllupsdagen vår som er 6 dager etter termin. :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp