Sivilstatus på jentene

Samboer og forlovet [:)]

Aaaaner ikke når vi skal få tid og RÅD til å gifte oss[8|] Kanskje vi bare springer innom rådhuset en dag [8D]

Visste ikke om jeg skulle velge singel eller på flørter'n, så tok det siste siden jeg er i sånn friends with benefits-opplegg [8D]

samboer og håper at sambo skal få ut fingern snart og ta det litt videre hehe må slutte å nevne det for han sier hver gang jeg snakker om forlovelse tar det lenger tid før det skjer for det skal jo være en overraskelse hehehe

Gift, snart i 3 år. Yikes! [8D]

vi har vært sammen i snart 5 år, samboer i snart 3.5 år. håper vi blir forlovet snart[:)]

Samboer og forlovet [:)]

Samboer og forlovet.

Samboer, litt over 3år nå. Stresser ikke med giftemål akkurat, tror heller ikke vi kommer til å gifte oss. Har ikke troa på ekteskap lengere.

samboer

ORIGINAL: Ruby Gloom

Gift, snart i 3 år. Yikes! [8D]
[:D]

Samboere i 7 år til sommer'n[:D] gifte oss gjør vi når vi har fått de ungene vi skal ha (2 stk er planen) og de er store nok til å være søte små brudepiker/brudesvenn..

ORIGINAL: Sphynx

Samboer og forlovet [:)]

Aaaaner ikke når vi skal få tid og RÅD til å gifte oss[8|] Kanskje vi bare springer innom rådhuset en dag [8D]

Vært sammen 7 år til høsten [:)]

samboer i 5 år [:D] har sagt eg ikkje vil gifta meg før eg har gått ner 25 kg...

Samboere [;)][;)]

Back
Topp