sitting

Stolt 2barns mamma

Gift med forumet
bruker dere sportsdel eller bag?

har prøvd sportsdelen,men jeg følte jeg ikke hadde så mye kontroll da,så jeg bruker baggen til jeg føler jeg har mer kontroll[:)] men gleder meg til det blir sommer ute sånn at jeg kan bruke sportsdelen[:D]

Koser meg med baby i bag så lenge det lar seg gjøre, de blir fort nok store som det er.
Forrige gang begynte jeg med sportsdelen tidlig fordi Kian vokste ut av baggen da han var 5 måneder.
Han ble "plutselig" så stor da, det var gøy, men jeg vil ha babyen så lenge som mulig denne gangen.

Fortsatt god plass i bagen. Også er det lunere nå på vinteren/våren i bagen enn i sportsdelen[:)]... Vi venter med å bytte til hun sitter selv.

bruker bagen paa sportsvogna. hender jeg bruker trilla men da legger jeg ryggen nesten helt ned.

Bruker bag'en men hun er fryktelig sosial på kjøpesenteret, så vi har bygget opp med dunposen et par ganger så hun har ligget litt oppover og får sett :) Bytter ikke til sportsdelen før hun er 6 mnd

Bruker bagen, han sover så godt i den når vi triller... [:)] og som andre her sier, vil jeg helst vente til han kan sitte selv.

fortsatt god plass i baggen her.
har edge duo vogn.

bruker bag her fortsatt. kan nok bruke den en stund til. når det blir varmere nå så går voksiposen ut, og da blir det jo litt bedre plass

ORIGINAL: mariak

Bruker bagen, han sover så godt i den når vi triller... [:)] og som andre her sier, vil jeg helst vente til han kan sitte selv.

sign.denne [:)]

Er god plass i bagen enda.. men har byttet til sportsvognsdelen fordi han har stor interesse av å se rundt seg.

her bruker vi baggen enda, sportsdelen ligger gjemtbort nede i kjelleren, har ikke vurdert og finne den frem enda heller. han stortrives i ligge delen, selv om han får lov og "sitte" litt i den, han får en pute bak ryggen. så han ligger oppreist :P

Svarte annet. Jeg har ikke bag/sportsdel i min vogn, jeg har bare sportsvogn nemlig. Men den kan legges så og si helt flat, setter henne litt opp hvis hun er våken[:)] Hun liker så godt å kikke på alt vi passerer, men sover som regel i vogna når hun er i den 

Jeg svarte bag, siden vi ikke har brukt sportsdelen ennå. Men kommer til å bytte nå ganske snart, for småen vil ikke ligge i bagen lenger. Han prøver veldig å reise seg opp, så da er det like greit å ta ut bagen og kun bruke sportsdelen! [:)] Der er det i det minste seler, og han kan jo fortsatt ligge rett om jeg vil han skal det.

I tillegg har vi fått beskjed av legene at han helst bør ligge oppover med overkroppen pga astmaen, og det får han jo absolutt gjort i sportsdelen! Det er jo flere innstillinger på ryggen, og det første hakket er jo nokså liggende! [:)]

Back
Topp