Sitting

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
Herrlighet, å ligge er helt uaktuelt for lillegutt nå. Sto på kjøkkenet å lagde mat mens mann og barn var i stua, mannen så nyskjerrig som han er måtte komme og snoke så han hadde lagt lilegutt helt innerst i den store hjørnesofaen vår sånn at han satt/ lå litt sånn som dette:
ImageUploadedByBV Forum1360178595.863505.jpg
Men nå har han blitt så sterk i ryggen at han klarte å lene seg opp og framover og begynte å skrike så nå jeg kom inn for å se lå han med ansiktet ned i sofaen. Huff, fikk vondt i hjertet jeg da.. Stakkar. Så nå er det slutt på det gitt:)
Har en gutt som helst vil sitte eller stå.

hvordan er det med deres små?

Samme her. Hun blir fort utålmodig og sint hvis hun må ligge. Hvis vi legger henne i armene våre, kjemper hun for å komme seg opp i sittestilling. Er vel bare å innse at babyene våre begynner å bli store ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Det er akkurat slik her også. Han blir illsint hvis han ligger i armene, så her blir han puttet forovervendt i bæresjal, og hvis vi sitter må han sitte så rett som mulig. Jeg prøver å legge han så langt bak som det lar seg gjøre uten skrik :P
Uff.. Begynner å bli store disse små. Nå vil de liksom opp og se og få med seg litt mer av denne verden :)

Helsesøster hadde visst sagt til min søster at sitting fikk man vente med, men det er neimen ikke enkelt når de blir så sinte :p
Ja, jammen vokser de fort gitt :eek:

Jeg leste ett eller anna om at å sitte på fanget eller litt i vippestol etc går greit, men man skal ikke støtte dem opp med puter og prøve å framskynde den greia der.. Kan visst gå ut over ryggen dems.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei da, det var vel når de er litt nærmere å sitte av seg selv tror jeg...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Greit å vite da. Er jo så lett å hjelpe dem istede for å la dem lære å gjøre det selv :confused:

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Back
Topp