Sitter

Nææ.. Ikke hvis du mener å sette seg opp selv..

Ok, ja var det jeg lurte på. Ei jeg kjenner fikk samme dag som meg, der satt den lille seg opp når hun var 5.5 mnd, det var tidlig!

Tjaa lært og lært... I dag satt lillegull seg opp helt selv for første gang! Varte bare kansje ti sek før hun ramla bakover igjen, men hun satt! Helt selv! Hihi blir spennende å se hvor lenge det tar før hun vet at hun faktisk kan sitte...

Nope, er ikke i nærheten engang :) hun har akkurat begynt å rulle fra rygg til mage, så er ikke slik at jeg går og venter st det skal skje heller :)

Ikke her heller, sitter jeg på gulvet med henne så faller hu ikke fram eller bakover, hu har ikke balanse så hu detter ned på sidene :p Men ser forbedring på balansen hennes fra dag til dag, men ikke satt seg opp selv ennå :)

*Emma020213*
*på app'n*

Klare ikkje helt og se for meg at de skal sette seg opp... Hehe. Er nok en stund til det skjer her og
Hehe her krabber hun, lar foten sli frem under baken og lener seg bak til sittende stilling :P merkelig hvordan de finner ut ting

Setter seg ikke opp selv nei, og tror det er en stund til ja. Men i går tok hun første åletaket fremover :D moro!
Hun får sitte i barnestol når hun spiser da, oftest. Og litt i sportsvogna. Men ligger oftest på gulvet :)

❤25/2-13❤

Her ålte han seg bakover idag. sitter i barnestolen sin når han får mat her og. Lener seg bare fremover i vippestolen og setter albuene i bak seg, slapper ikke av lengre i den.

Back
Topp