sitter unger på 2,5 år i vogn

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
Snuppa er 2,5 år når babyen kommer...  Holder vel da med et sånt ståbrett på vognen til henne?

ORIGINAL: spekkredusereren

Min sitter i vogn fordi jeg går ganske langt, men på korte turer er ikke det nødvendig[:D]

blir sikkert ikke mye tur på meg, henne og ny baby... Kanksje om pappaen er med, men siden vi planlegger å kjøpe ny vogn, har vi jo vognen hennes enda[:)]

Jeg har søskenvogn + enkel vogn (uten stå brett) Eldstemann vil gjerne sitte i vogn når minsten gjør det, men han trenger det jo i grunnen ikke... Jeg er uansett veldig glad for søskenvogna-for ellers hadde det begrenset seg mye med turer for oss 3. Hadde nok kjøpt ståbrett var jeg deg

ORIGINAL: nesco

Jeg har søskenvogn + enkel vogn (uten stå brett) Eldstemann vil gjerne sitte i vogn når minsten gjør det, men han trenger det jo i grunnen ikke... Jeg er uansett veldig glad for søskenvogna-for ellers hadde det begrenset seg mye med turer for oss 3. Hadde nok kjøpt ståbrett var jeg deg

hmm.. har enda litt tid å tenke... skjærer det seg, får vi kjøpe en billig brukt kanksje..

ORIGINAL: MrsTomdur

Jeg føler grensen for sitting i vogn går ved 3 års alder. Da får de lære seg å gå gå selv.

Og vi går mye og hver dag. Det blir en vanesak, bare sett i gang å øv nå du.

vi bruker nesten ikke vognen nå heller, men ble plutselig så usikker. hehe... Står bare å støver bort her hjemme når jeg tenker meg om[8D] Bruker mest sykkelen[:)]

snuppa mi er litt over 2 år og hun vil begge deler..både gå og sitte i vogn..Men hun vil ikke høre snakk om at vogna hennes skal selges eller noe..nei hun er veeeldig glad i vogna si [:)]

ORIGINAL: spekkredusereren

Min sitter i vogn fordi jeg går ganske langt, men på korte turer er ikke det nødvendig[:D]

+ at vi er avhengig av vogna ennå siden vi tar buss. Men begynner sakte men sikkert og avvenne han med den, ser etter en lettere trille jeg kan bruke og lett og pakke ned med seg[:)]

jeg kjøper ikke søskenvogn.... tenkte jeg skulle kjøpe et sånt sykkelsete til å hekte på vogna

Back
Topp