Sitter pappan til barna barnevakt ?

Stor og lillesprett

Elsker forumet
Eller er dere så likestilte at han bare er hjemme med barna ?

Her var det hvertfall med førstemann at han satt barnevakt..
Etter at jeg kommenterte at man ikke sitter barnevakt for sine EGNE barn, så har han bare "vært hjemme med barna".

[8D]

Vil ikke kalle at han sitter barnevakt for sitt eget barn.. Men han er hjemme med mini når jeg har lyst å ut en tur[:D]

ORIGINAL: Superjenta09

Vil ikke kalle at han sitter barnevakt for sitt eget barn.. Men han er hjemme med mini når jeg har lyst å ut en tur[:D]

Nei akkurat mitt poeng !! Man kaller det ikke barnevakt for sine egne barn.. hehe [:D]
Er en del som ikke har skjønt det..

Har hørt et par ganger jeg har vært ute med barna at, er det pappa som er barnevakt da ? [8D]

En pappa sitter ikke barnevakt for sitt eget barn.
Det er jo en selvfølge at han skal være sammen med det noen ganger.

nei, det kaller ingen av oss det! er jo hans barn! virket merkelig og skulle si det [:D]
her er han så og si like mye med henne som meg så... [:)]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Nei akkurat mitt poeng !! Man kaller det ikke barnevakt for sine egne barn.. hehe [:D]
Er en del som ikke har skjønt det..

Har hørt et par ganger jeg har vært ute med barna at, er det pappa som er barnevakt da ? [8D]

Har fått det spm jeg også, og da har jeg forklart at pappaen sitter ikke barnevakt til sitt eget barn! Da blir de somregel litt tyst og vet ikke helt hva de skal si..

ORIGINAL: lineleon

Samme om jeg ikke hadde lånt bort ungen min, en viss person skulle få passet han. Ikke lånt. Det blir for meg feil ord. [8D]

haha, nei låne gjør man med dingser og duppeditter !! [:D]

Her og[:)]

ORIGINAL: lineleon

Eller.. Kanskje.. Sant det..

Joda, det hender han må sitte barnevakt iblant når jeg må løpe på do. Stakar pappa'n da, han blir jo sliten, han var dessverre med på fødselen; da ble han så trøtt at han fikk en egen seng og fikk sove i de 30 timene jeg lå med rier. Men han har fått dratt ut på byen flere ganger! Det er nok godt for han, han er nok sliten av alt dette, å se meg stå opp natta og amme ; han hater å bli vekt.

Hahaha [:D]
Det har faktisk vært et par ganger i helgen at jeg har spurt han om han kan stå opp med jentene,
men han orket ikke for han hadde sovet så dårlig fordi lille her hadde vært så mye oppe og spist !

Vi låner bort og pappaen er barnevakt [8D]

Er bare en måte å snakke på , vi mener så klart ikke at barna er dingser eller pappaen noe annet enn pappaen.

Han sitter ikke barnevakt for Isak nei...Jeg har gitt han forbud mot å si at han sitter barnevakt for sitt eget barn! hehehe[:D] Men han har har jo Isak aleine mange ganger hvis jeg skal noe[:)]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Eller er dere så likestilte at han bare er hjemme med barna ?

Her var det hvertfall med førstemann at han satt barnevakt..
Etter at jeg kommenterte at man ikke sitter barnevakt for sine EGNE barn, så har han bare "vært hjemme med barna".

[8D]

NEMLIG!!!! Akkurat det skulle jeg og skrive. Og ja, han er hjemme med barna. Men, så lenge hun ammer er det naturlig at hun er mer avhengig av meg...

ORIGINAL: BlessItBe

En pappa sitter ikke barnevakt for sitt eget barn.
Det er jo en selvfølge at han skal være sammen med det noen ganger.

signerer denne[:)]

Han er hjemme og passer dem på lik linje med meg [:)]

Vi sier faktisk det. hvis jeg er ute og noen spør så sier jeg at faren er barnevakt i kveld og omvendt vi ser ikke noe galt i det, men det kommer vel litt an på hva man legger i ordet vi tar det ikke så høytidlig og bruker det med et smil

Back
Topp