Sitter på sykehuset

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Var skikkelig klar for en utskraping Idag.

Men legen fant et lite hjerte som slo svakt Idag. Fosteret målte kun en halv cm. Så det samsvarer absolutt ikke med hvor langt jeg tror selv jeg er.

Derfor må jeg nå måle hcg Idag. Ny hcg på mandag og ny time på sykehuset på torsdag.

Blir matt av dette her og har absolutt ikke troen :/

men det er jo kjempe bra :D da har du ivertfall ikke mistet :) kanskje det bare var for tidlig å se? :) masse lykke til videre :)

Hjerteaktivitet er alltid et godt tegn :) Jeg var på ultralyd på tirsdag og gynekologen jeg var hos poengterte at det er vanskelig med korrekte mål, da marginene er så små. Det er jo snakk om milimetere. Hvor langt er du på vei etter dine beregninger?

Ønsker deg uansett all lykke til, ikke gi opp håpet :)

Så lenge det er liv er det håp!!!!

Skjønner at det er veldig slitsomt å gå å ikke vite, å håpe, samtidig som man egentlig ikke tør. men hvis dette går bra, får du verdens beste premie :)

Et bankende hjerte er uansett positivt :) Masse lykke til fremover!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Der det er liv et det håp! Vi juni jentene får krysse alt vi har for dere om at dette går bra!

Ååå, jeg krysser alt jeg har for at du bare er mye kortere på vei enn du trodde! "Hvilende egg" eller hva det heter! Sender deg en klem <3

Det er jo kjempepositivt at de så et bankende hjerte da! Krysser virkelig fingrene for hcg-stigning og at mini i magen vokser til neste ul!!

Takk for alle lykkeønskninger <3

Etter mine egne beregninger så skulle jeg vært 8-9 uker på vei.
Og det stemmer iallfall ikke med fosterets mål.
Men får nå bare vente å se.
Blir det positivt svar så er det et mirakel :)

Men jeg er fortsatt forberedt på at det går mot slutten....

Et bankende hjerte er jo absolutt positivt :D Skjønner at det er slitsomt å forholde seg til noe den ene dagen og noe helt annet den andre dagen, men jeg krysser fingrene for at du har en fin stigning av hcg nivå og at spiren din vokser seg stor og sterk :) Dette skal gå bra!

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Jeg krysser fingrene for at lille spiren klarer seg og at det er et lite mirakel. Godt å se at hjerte banket, da er det fortsatt håp! Sender deg alle gode tanker jeg kan! ❤ ❤

Krysser fingrene for det lille hjertet i magen! Klem ❤

Sniker litt fra mai14. Jeg hadde blødning i forrige svangerskap, og var snakk om abort allerede før undersøkelse. Men på ultralyd fant de et lite bankende hjerte. Det slo litt sakte, så de visste ikke utfallet. I dag er det fosteret 16 md gammelt og løper rundt her:)

Sent from my iPad using BV Forum

Krysser alt for for at det går bra, kan vere den har festa seg seint! Dette skal gå bra :)

Back
Topp