Sitter på rumpa..

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Var på kontroll hos jm idag og ho sa at han sitter godt plantet på rumpa, noe jeg har skjønt for lenge siden for i par uker nå kjenner jeg masse spark nedover og et og annet dult høyt opp i magen bare..

Men de siste dagene har han sparket skikkelig nedover..det er drit ekkelt[&:] tror seriøst det er sånn at om jeg hadde putta to fingre oppi der dere vet så hadde jeg kjent det...venter nesten på at han skal sparke seg ut der[:-]

Andre som har det sånn? Kjempe ekkelt[&:] men han kan jo snu seg lett ennå, men han trives tydeligvis sittende på rumpa[:)] jeg skal ha ks så bryr meg ikke sånn sett...det er bare kjempe ekkelt[8D]

Ellers var alt annet bra på kontrollen da, +3 kg nå[>:] og bp er bra, blodtrykk og neg urin[:)] ligger på kanten med det øverste grønne feltet på sf målet så det er nok en litt over 4kgs baby igjen[:)]

har også mest spark nedover, å det kan være skikkelig ubehagelig.. føles nesten som om jeg før støt, spesielt hvis jeg er tissetrengt...[:)]

Jepp, snuppa like sæ på ræva^^ Av og t så får æ et spark oppover, men for det meste spenn ho nedover. Blei rååå nervøs først, kjentes jo ut som ho stakk en fot eller en arm ut å vinka![8D]

får flest spark nedover men og i sidene..
no den siste uken har det komt litt rundt navlen og men ellers har det kun vært langt nede..
skikkelig ekkelt.. føler eg må gå å holde babyen oppe... hehe

haha ja tror han min og sette seg på rompa av og..kjennes jo ut som eg må drite når han sparker hehe

her sparker det mest oppovr mot ribbena. hehe. plutselig så leer magen på seg. hehe. er kjempe gøy [:)]

først og fremst så fint alt er bra! [:)]

Lille i magen her også satt for en tid tilbake - kjente sparkene som du - langt nede - og det var alt annet en behagelig.. nå tror jeg derimot han har snudd seg - for ribbeina mine er helt såre.... [&:][:)][;)][:D] men er jo godt de små er livlige da!

ja kjenner igjen den følelsen at en fot kommer ned i gøtta.. hehehe

her om dagen når vi var ute å kjørte en humplete vei begynte han igjen å sparke nedover. da følte jeg at nesten at jeg føda der jeg sat.. makan til nedover sparking!! det er så ekkelt når det står på for fult..
bedre når han sparker meg oppover asså! [:D]

Tydeligvis flere som liker seg på rumpa[:)] det er utrolgi ekkelt, men regner med han snart blir tyngre og vender hodet nedover [:D]

Back
Topp