Sitter på nettet

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
og ser på alt jeg har lyst på til den lille!! hihi...

Kan jo virkelig ikke begynne å shoppe NÅ!!! :p

Har lyst til å sy babynest, shoppe slik og shoppe sånn... :p

Har jo såååå mye fra forrigemann som vi har tatt vare på ;)
 
Hehe, jeg har lyst til å shoppe selv om jeg ikke har testet enda :) Krysser fremdeles fingrene for positiv test i helga :)
 
Hehe.. Jeg også ;) Men blir ikke kjøpt noe før etter ul ;) En ting jeg hvertfall skal ha denne gangen er leandervugge :)
 
Har også såå lyst å kjøpe babyklær, men tror ikke jeg våger helt enda.. Har spart på mye fra forrigemann, men de står i kasser i boden - så må nesten kontrollere om de fortsatt er brukende.. Gjør egentlig ingenting om alt må kjøpes nytt ;)
 
Sitter mye på nettet å titter jeg også ;) og gjerne på de samme tingene om og om igjen! Men er vel litt tidlig enda ja...
 
Men det er lov å titte og drømme.. Jeg tror jeg snart vet akkurat hva jeg skal ha.. He he.. Drømmer om en hvit Emmaljunga vogn..
 
Jeg har også begynt å kikke, har bestemt for å kjøpe sauskinnspose av en tidligere kollega, men det blir seinere, den er så lekker!
 
Vet iallefall om en ting vi kommer til å trenge, en bag til vogna som storebror brukte. Hadde først en Emmaljunga til han da han var baby. Men den store (lange) gutten min vokste ut av babybagen da han var 4 mnd, og var for lang til å sove sportsdelen da han var 1 1/2.. Så da kjøpte jeg en TFK joggster, selv om jeg ALDRI skulle ha vogn med tre hjul ;-)

Har sett litt rundt på nettet og prisen for bag til vogna varierer mellom 1490,- til 1999,-. Det er ganske utrolig egentlig.. :)
 
Har klart å holde meg så langt. Har også det meste fra før, men noe har vi solgt :)

Har lyst på ny vogn, men får se hva det blir til. Ellers blir det sikkert litt nye klær også etterhvert, men skal vente til etter UL i alle fall.
 
ImageUploadedByBV Forum1391367481.697023.jpg Her er vogna jeg skal ut å trille med i oktober ;) understell + sportsdel kjøpte jeg til hun minste for 1 år siden. Bagen kjøpte jeg da vi ble prøvere. Kom tilfeldig over den på finn.no og klarte ikke la være :)
 
Mine barn er heldigvis så gamle at jeg må ha alt nytt Bare å begynne å spare.. Bryllup står også på planen for høsten.. Men nå blir det nok ikke så dyr kjole.. Så da kan jeg heller legge det i vogn ;0)
 
Back
Topp