Sitter og venter...

Marianne1

Glad i forumet
på telefon fra sykehuset om hvordan det har gått med eggene mine.. De skulle ringe før 12.00. Jeg har vært lys våken siden før 7... Dette er tortur...

ååå gurimalla....da hadde nok ikke jeg sovet heller..
ring du da, om de ikke ringer snart??? de skjønenr nok at du venter..
masse lykke til..mange egg fikk de ut da?

Det ble bare 3 egg.. Derfor jeg stresser litt.. VET at iallefall ett er bra, men håper alle tre er bra så vi får fryst ned noen! [:)]

det blir spennende å høre, vet akkurat hvordan det er!!! [:D]

3 egg kan være nok det vettu!! trenger bare 1..men skjønner tankegangen din.... hade vært helt i taket selv jeg..

si hvordan det gikk da!!!!! lykke til

Ikke hørt noe fra mdem enda, så jeg ringte sykehuset. Ved IVF seksjonen kom jeg bare til telefonsvarer, så jeg ringte sentralbod\rdet og ble satt over til gynokologisk. De fikk jeg til svar at jeg måtte ringe IVF til mandag, sa da hva det gjalt, og hun svarte at hun ikke hadde sett noen ved IFV seksjonen i dag.. Trodde ikke det var noen der... WHAT???????? Hun skulle undersøke det nærmere og ringe meg tilbake... Nå er jeg seriøst stressa!!!!! Hvordan i allverden kan de glemme meg og eggene mine???

Hæææææ???? Seriøst???? Helt sjokkert jeg...Det går ikke an... Håper det bare var en misforståelse...
Venter på oppdatering..

Nå ringte de tilbake. Heldigvis fra IVF avdelingen... De hadde ikke så veldig gode nyheter da. Det var visst bare 2 egg (det tredje var bare skall..), og av de var bare det ene blitt befrukta. Men alt var visst ikke ok enda. De skulle ringe tilbake i morgen kveld om egget hadde delt seg riktig. Først da vet jeg om det blir innsetting til mandag. Bare gråter og gråter jeg... Dette er helt forferdelig... [:(] 
Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor jeg må få enda en beskjed. De som heter ut og setter tilbake i ukedagene har jo bare en dag immellom... Og nå går det jo to.. Trodde de kunne sette inn når det var befruktet jeg. De som har i ukedagen vil jo ikke ha tid til å sjekke om det har delt seg riktig mener jeg... Dette føles om et langt mareritt..

Bra de ringte, at de ikke hadde glemt deg..
Men, det var ikke så bra nyhet da... Jeg kan ikke så mye om det, men i brevet jeg fikk fra Haukeland, står det at det er innsetting andre eller tredje dagen....
Håper det ene deler seg som det skal, og at det er gullegget[:)]
Krysser fingrene for deg.
Masse klemmer

hold motet oppe...ofte det er innsett etter 2 eller 3 dager...ofte pga det som de sa til deg...kan ikke så mye enda om det, men at det er befrukta er jo bra da....håper virkelig det blir innsett!!
kan bare sende deg en stor klem[:)]

Ja,men da kryssr vi fingrene for at det er ett gull egg! Første uttaket mitt ble ingen befruktet på riktig måte,så kjenner til skuffelsen... men krysser fingrene hardt!!!!!!!!!!!!

Uff... Føler nærmest en sorg jeg.. Ikke gitt opp håpet, men gikk på en smell i dag kjenner jeg.. [:(]

Krysser fingrene mine for at gullegget ditt har det bra imorgen.
ikke gi opp håpet enda...

Det delte seg ikke riktig.. Så nå må jeg vente i 3 måneder for å starte helt på begynnelsen igjen.. Føler meg helt lamma i kroppen. Gråt først, nå er jeg bare "vissen".. Dette tar på.. [:(]

Ååå, vet ikke helt ka eg skal si. [:(] Er tøft dette. Har tenkt på deg idag....
sender en stor trøsteklem  Håper du får sove godt inatt og
at du kan få håpet tilbake og se fremover igjen...

Neiii... Håpet sånn at jeg kunne lese om gullegget ditt når jeg logget på i dag....[:(] Vet ikke hva jeg skal si[:(]
Masse trøsteklemmer fra meg[:(]

Back
Topp