Sitter og venter på legen og UL

mkrago

Elsker forumet
Lillebror har vært ekstremt rolig i magen i dag så dro inn på føden for kontroll. Etter 45 min med ctg var pulsen hans for høy og jeg fikk 20 min pause før ny ctg. Pulsen var litt bedre men de ønsker å foreta en UL. De er ikke engstelige ang mengden spark, men det er tydelig at de ikke liker at jeg sier sparkene er svake i tillegg til den høye pulsen.

Det kjennes i tillegg som om en elefant sitter på brystet mitt og jeg har sinnssykt vondt i venstre arm.

Godt over 2 timer siden jeg kom inn så begynner å bli ganske sliten. Jeg tror virkelig ikke at lillebror blir værende i magen helt til induksjonen 15 juli.
 
Klem og lykke til. Kansje gutten er i armkroken i morgen?
 
Uæ. Godt du er på føden og blir grundig sjekka:) håper ul ser bra ut!<3
 
Hørtes ikke kjekt ut.Håper du har fått svar på dere begge❤️
Høres ut som han kanskje kommer til å være i armene dine snart.Masser av lykke til:)
 
Oppdatering

Alt så bra ut på UL og lillebror hadde masse trivselstegn, fikk beskjed om dra hjem men komme tilbake i kveld hvis jeg fortsatt var bekymret. Kommer hjem til en febersyk liten gutt og legger meg i senga sammen med han for å trøste, da blir det full aktivitet, fest, turning og baluba i magen. :smiley-bounce016

Gjett om jeg senket skuldrene og ble lettet. Nå sover storebror i armkroken og gubben lager middag på kjøkkenet.
 
Hurra<3 det hørtes jo kjempebra ut, deilig med mer liv i magen også. God bedring til storebror :):)
 
Så godt at alt er bra :) å veldig godt å høre at du blir tatt på alvor :)
 
Så utrolig kjekt å lese:D vært innom hundre ganger for å sjekke oppdatering:p
Håper storebror blir raskt frisk,god bedring:)
 
Godt at du ble både tatt på alvor og at alt var som det skulle :)
 
Lillebror har vært ekstremt rolig i magen i dag så dro inn på føden for kontroll. Etter 45 min med ctg var pulsen hans for høy og jeg fikk 20 min pause før ny ctg. Pulsen var litt bedre men de ønsker å foreta en UL. De er ikke engstelige ang mengden spark, men det er tydelig at de ikke liker at jeg sier sparkene er svake i tillegg til den høye pulsen.

Det kjennes i tillegg som om en elefant sitter på brystet mitt og jeg har sinnssykt vondt i venstre arm.

Godt over 2 timer siden jeg kom inn så begynner å bli ganske sliten. Jeg tror virkelig ikke at lillebror blir værende i magen helt til induksjonen 15 juli.

Så bra at alt er fint :) Lurer på en ting: "induksjonen"? Igangsetting? Er dette planlagt?
 
Så bra at alt er fint :) Lurer på en ting: "induksjonen"? Igangsetting? Er dette planlagt?

Ja jeg har satt opp time til planlagt igangsettelse 2 dager før termin. Jeg gikk 11 dager over termin med storebror og fikk uheldigvis en del komplikasjoner så de ønsker ikke at jeg skal gå over termin denne gangen. Termin er på en søndag så jeg blir senest igangsatt fredagen før.
 
Ja jeg har satt opp time til planlagt igangsettelse 2 dager før termin. Jeg gikk 11 dager over termin med storebror og fikk uheldigvis en del komplikasjoner så de ønsker ikke at jeg skal gå over termin denne gangen. Termin er på en søndag så jeg blir senest igangsatt fredagen før.

Da har vi termin samme dag!
Takk for svar forresten, så bra at de tar forhåndsregler :) Masse lykke til når den tid kommer :)
 
Godt å høre alt står bra til :)
 
Back
Topp