sitter og tenker litt

Søøtnoos

Elsker forumet
var ingenting... skjønte sjøl d var ett teit spm etter jg la d ut...

Jeg syntes at det bare var koselig jeg[:D]

ORIGINAL: leonorasmamma

Jeg syntes at det bare var koselig jeg[:D]

var det jeg tenkte':P jeg som var teit bare:P

Jeg er sånn som er glad i "alle" barn jeg - og det å se babyer gjør at jeg smelter fullstendig - som medfører at jeg blir litt sånn "Nutti-tutti, gæ gæ" men, heller det vel enn at folk ikke synes han er søt og begynner å gi kommentarer på at "Så mye snø vi har nå azz"

ORIGINAL: MaritParit

Jeg er sånn som er glad i "alle" barn jeg - og det å se babyer gjør at jeg smelter fullstendig - som medfører at jeg blir litt sånn "Nutti-tutti, gæ gæ" men, heller det vel enn at folk ikke synes han er søt og begynner å gi kommentarer på at "Så mye snø vi har nå azz"

derfor jeg tok vekk innlegget... var vell litt full av hormoner rett etter fødselen...

ORIGINAL: Mamman til leo!!

ORIGINAL: MaritParit

derfor jeg tok vekk innlegget... var vell litt full av hormoner rett etter fødselen...

Åja, ser svaret mitt er postet 12 sek (for å være særs korrekt) etter du endret det, så da var jeg vel langt inni skriveprosessen.

Back
Topp