Sitter og ser Robinson..

Amiee

Elsker forumet
å det var vist ikke så viktig med det bønneteppet, så da er det jo forsåvidt greit!
Takk for oppklarende info *Meya* ! Fint å ha muslimske kvinner også her inne, som kan hjelpe til å svare på alle spørsmål man har om deres religion, er jo så mye feil info når man får alt gjennom media å sånn! [:)]

Virket jo ikke som om det teppet var så viktig for troens del da, mer for å holde varmen hvis det ble kaldt... Synes det var greit jeg! Det er et spill!

ORIGINAL: Woolfmother

hvordan ser hun ut? kjenner en av deltakerne

Hun er modell, har vært fotografert i playboy vist,lita blond ei.

ORIGINAL: ~lill~

Virket jo ikke som om det teppet var så viktig for troens del da, mer for å holde varmen hvis det ble kaldt... Synes det var greit jeg! Det er et spill!

Nei, så etterpå at han ikke brydde seg så veldig. Syns bare det var litt drøyt, trodde bønneteppet var veldig viktig for muslimer, men er ikke sikkert det er det.

ORIGINAL: Najila

Nei, så etterpå at han ikke brydde seg så veldig. Syns bare det var litt drøyt, trodde bønneteppet var veldig viktig for muslimer, men er ikke sikkert det er det.

Det er egentlig ikke så viktig. Om man er feks i hans situasjon, som er ute hele tiden, er det jo faktisk bedre å be rett på underlaget. Det var det Profeten gjorde, han brukte ikke så mye tepper at det gjorde noe. Kun der det var skittent.

Feks når vi er ute på tur, så ver jeg bare der jeg finner det for godt, så lenge det ikke er vått så jeg blir våt på knærne liksom hehe... Er det vått, eller snø, legger vi noe under, eller finner ett annet sted.

Hjemme bruker vi tepper. Mest av gammel vane tror jeg.

hvordan ser hun ut? kjenner en av deltakerne

Hun er modell, har vært fotografert i playboy vist,lita blond ei.

Det er henne ja- Hun er faktisk veldig allright!! Kjempe jente!!

Ja, det var ikke direkte på henne som person, var jo sikkert hele gjengen som planla hva dem skulle ta, syns bare det var litt dumt å ta det liksom.. Følte det var mer for å trampe på personen enn laget liksom..
Men ser jo at folk sir han er en dust, og hvis ikke teppet er viktig for hans utførelse av bønn og sånn, så.. Trodde bare at dette var viktig for muslimer, å da syns jeg det var drøyt å ta d liksom, om du skjønner? Er så dårlig å forklare..

ORIGINAL: *Meya*

Det er egentlig ikke så viktig. Om man er feks i hans situasjon, som er ute hele tiden, er det jo faktisk bedre å be rett på underlaget. Det var det Profeten gjorde, han brukte ikke så mye tepper at det gjorde noe. Kun der det var skittent.

Feks når vi er ute på tur, så ver jeg bare der jeg finner det for godt, så lenge det ikke er vått så jeg blir våt på knærne liksom hehe... Er det vått, eller snø, legger vi noe under, eller finner ett annet sted.

Hjemme bruker vi tepper. Mest av gammel vane tror jeg.

Oki, tusen takk for oppklaringen![:)] Da var det ikke så ille likevel da. Trodde det ville gjøre det vanskelig for han å utføre bønnene sine, derfor jeg reagerte!

Det er klart, på en strand, med bare sand sand og sand ville jeg sikkert foretrukket å ha noe under... meeen, det er nå bare meg. Og det er vel litt annet der enn bare sand også hehe.

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg har ikke fått det med meg,men å ta et bønneteppe er generelt respektløst[;)] Jeg ville sagt det samme om noen tok rosenkransen fra en katolikk og eller korset fra en kristen[;)] Dette er dypt personlig og sånt gjør man bare ikke[;)]

Ja, akkurat det er jeg enig i.

For HAN kunne det ha en viss verdi. Kanskje HAN er av den oppfattning at det er noe han MÅ bruke. Man vet jo aldri.

Jeg syns det var ganske respektløst!!
Er jo en grunn til at det er det han har med som personlig eiendel!

Back
Topp