Sitter og ser på jordmødrene på NRK tv..

TereseS

Gift med forumet
Og jeg er helt med! Sitter her og ler, gråter og til og med presser! Haha, godt ingen filmer meg nå altså :p

Hva gjør dere herlige damer i dag da? Jeg har fri, og skal begynne med litt husarbeid nå tenkte jeg :)
 
Og jeg er helt med! Sitter her og ler, gråter og til og med presser! Haha, godt ingen filmer meg nå altså :p

Hva gjør dere herlige damer i dag da? Jeg har fri, og skal begynne med litt husarbeid nå tenkte jeg :)

Haha...kjenner meg igjen ;) flinka som gjør husarbeid da ;) jeg har time hos jordmor nå 10.30...og etterpå skal jeg til byen og møte ei venninne på kafe, også få gjort et par ærend ;) har sååå lyst å kjøpe babytøy...men det får jeg drøye til jeg vet kjønn ;)

Ha en god dag :) :)
 
Hehe, lure på om man kan se det på nette! Har ikkje tv kanala :p

I dag skal eg sitte ei stund på sofan og deretter skal eg på litt besøk seinare, kansje eg finne på og gjere noke her heime og :p hehe
 
Hehe, lure på om man kan se det på nette! Har ikkje tv kanala :p

I dag skal eg sitte ei stund på sofan og deretter skal eg på litt besøk seinare, kansje eg finne på og gjere noke her heime og :p hehe

har du pc kan du se det på NRK.no, om du har iPad kan du laste ned NRK tv appen og se det der ;)
 
Back
Topp