Lille snuppa mi i armene, hun er mett og fornøyd etter en fin ammestund kjenner hvor lykkelig jeg er, at jeg har fått alt jeg har drømt om noensinne.. Og blir redd for hvor fort tiden går, vil bare stoppe opp å nyte enda mere<3<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle aldre har sin sjarm, og masse å glede seg til framover. Men nyfødt tia er så kort, og vi nyter hvert et øyeblikk sammen, selv når man sitter våken med en lys våken lita tulle på 5 dager på 3 timen på natten så kan jeg ikke annet enn å smile når jeg ser henne med store runde øyne kike seg rundt i den nye verden<3Så koselig <3 ja er viktig og ta godt vare på tida mens dem er små for det går så fort..Kos deg masse med snuppa
Alle aldre har sin sjarm, og masse å glede seg til framover. Men nyfødt tia er så kort, og vi nyter hvert et øyeblikk sammen, selv når man sitter våken med en lys våken lita tulle på 5 dager på 3 timen på natten så kan jeg ikke annet enn å smile når jeg ser henne med store runde øyne kike seg rundt i den nye verden<3