sitter her litt forvirra..............

Jeg hadde ALDRI taklet det..
Men dette er jo meg, da!
Forstår godt at du reagerer, jeg..
Dårlig han ikke sa ifra at han tok seg en fridag... Hadde jeg hvertfall blitt sint [:@][:@]

Jeg syns det er dumt at du skal føle det på den måten, og så får du det liksom ikke ut på rett måten slik at han forstår (godt du kan ta en utblåsning til BV jentene)
Men husk at det er deres sønn like mye, sambo må gjerne gå ut og kose seg, men da må jeg også kunne gjøre det.
Det er tungt å skulle bære noe slik inni seg også, vi jenter har en tendens til å ikke glemme ting med det første...

ORIGINAL: Fabrina

Jeg syns det er dumt at du skal føle det på den måten, og så får du det liksom ikke ut på rett måten slik at han forstår (godt du kan ta en utblåsning til BV jentene)
Men husk at det er deres sønn like mye, sambo må gjerne gå ut og kose seg, men da må jeg også kunne gjøre det.
Det er tungt å skulle bære noe slik inni seg også, vi jenter har en tendens til å ikke glemme ting med det første...

Signerer denne å gir en trøsteklem

har det helt likt som deg =) er så og si alenemamma. min man tar ham når jeg skal lage mat til ham eller når jeg skal vaske huset. resten sitter han og spiller ps3 eller er hos sin far og jobber med biler når han ikke er på jobb. han liker veldig gått og sove også så halvparten av døynet går til det

Jeg tror jeg skjønner hvordan du har det!
Ønsker ikke å henge ut sambo på noen som helst måte, men tipper han er sammen med sønnen sin i en halvtime i døgnet.. Det er aldri snakk om at han legger, står opp sammen med eller gjør noe sammen med sønnen på eget initiativ. Er jeg som maser og klager helt til han gjør noe. Vet ikke hvordan man skal få "knyttet de sammen" [&:]

Så du er i allefall ikke alene om dette...

*stor klem til deg*

Leste igjennom tråden nå, og det var jammen mange som har det slikt synes jeg!

Tror ikke mannfolka vet hva de går glipp av...

huff! Jeg vil ikke akkurat si det er godt jeg ikke er alene! For skulle nå ønske at vi alle hadde hatt en mann som innvolverte seg litt mer!

ORIGINAL: Fabrina

Sambo hadde aldri gjort noe slikt, og hadde han gjort det hadde jeg blitt skikkelig lei meg og skuffet. Han spør alltid om ting er greit før han gjør noe uten oss. Kjempefint at han bygger på huset og slikt, men når det er så lite fritid, så hadde jeg nok ville hatt han hjemme. Eller at han kunne ha dratt på skitur, for så og komme hjem til oss..
Tiden med de små er så viktig føler jeg, vi får aldri den her tiden tilbake...

Samme her..

ORIGINAL: Seadragn

har det helt likt som deg =) er så og si alenemamma. min man tar ham når jeg skal lage mat til ham eller når jeg skal vaske huset. resten sitter han og spiller ps3 eller er hos sin far og jobber med biler når han ikke er på jobb. han liker veldig gått og sove også så halvparten av døynet går til det

Artig det der[:'(]

Back
Topp