Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fabrina
Jeg syns det er dumt at du skal føle det på den måten, og så får du det liksom ikke ut på rett måten slik at han forstår (godt du kan ta en utblåsning til BV jentene)
Men husk at det er deres sønn like mye, sambo må gjerne gå ut og kose seg, men da må jeg også kunne gjøre det.
Det er tungt å skulle bære noe slik inni seg også, vi jenter har en tendens til å ikke glemme ting med det første...

ORIGINAL: Fabrina
Sambo hadde aldri gjort noe slikt, og hadde han gjort det hadde jeg blitt skikkelig lei meg og skuffet. Han spør alltid om ting er greit før han gjør noe uten oss. Kjempefint at han bygger på huset og slikt, men når det er så lite fritid, så hadde jeg nok ville hatt han hjemme. Eller at han kunne ha dratt på skitur, for så og komme hjem til oss..
Tiden med de små er så viktig føler jeg, vi får aldri den her tiden tilbake...
ORIGINAL: Seadragn
har det helt likt som deg =) er så og si alenemamma. min man tar ham når jeg skal lage mat til ham eller når jeg skal vaske huset. resten sitter han og spiller ps3 eller er hos sin far og jobber med biler når han ikke er på jobb. han liker veldig gått og sove også så halvparten av døynet går til det