sitter her litt forvirra..............

LadyMom

Gift med forumet
Sitter her me et lite sinne inni meg som er iferd med å poppe ut!

Alså. Typen holder på å bygge huset vårt,som er ca 25 min fra der jeg bor nå. Han er aldri nede her før leeenge etter småen har lagt seg. Og reiser som regel opp igjen dagen etter i 8 tiden. Bare søndagene han tar fri.

Så idag likeså. Men så fikk jeg melding av søskenbarnet som er en av bestekompisene og naboen hans der oppe. "hvordan får jeg tak i *** idag?"
Så jeg svarte at det vet vel ikke jeg. han er nærmere han enn meg...
Så ringte jeg typen akkurat nå for å høre hvorfor han ikke fikk tak i ham. Jo, da hadde mobilen ligget i bilen mens han var på skitur med en kompis idag. Hadde tatt seg en fridag idag. ?? Javel? Han kunne vel sagt det i såfall? Og evnt vært hjemme bittelitt lengre for å se sønnen sin litt mer? [&:] 
Nå er han på vei med noen kamerater og skal se en revy greie, så kommer nok ikke ned her til oss før han er kjørbar imorgen..
Jeg hater å ikke bli fortalt slike ting!! Han kunne vel sagt han skulle på ski idag. Ikke jobbe som vanlig! Og kan han ikke ta en fridag på lørdagen av og til for å tilbringe litt tid med oss også!! ÅÅÅÅÅ nå kommer snart sinneutbruddet!!

Jeg sier aldri noe om at vi vil ha ham mer her i og med han faktisk bygger huset. Selv om jeg skulle ønsket det!

Og på fredag var han litt sein ned. Han måtte bare snakke med sønnen til søskenbarnet (han er der annenhver uke) Da tenker jeg,........ han vil heller snakke med ham enn å komme ned å snakke litt me sønnen SIN før han legger seg! [&:]

det som du beskriver hadde aldri jeg godtatt.. Det er like mye pappaene sin unge og de  må også ta et ansvar for barnet mener jeg. Men du er sikkert en snillere person enn meg. Er jo flott at mannen din bygger hus da, men en får aldri tiden tilbake når ungene er små.
forstår du er sint.
Tror hvertfall jeg hadde pratet med han når sinne hadde lagt seg. Prøvd å forklare han hva du føler og tenker. Kunne jo spurt om han f.eks kunne tatt en frikveld der han stellet og koset med ungen før sovetid. etc.. lykke til. klem

men jeg vil ikke være ei sur, meggete kjerring. Når vi har det egentlig ganske godt... er veldig sjeldent han er ute på noe og koser seg... enten jobber han på huset, eller så jobber han for venner og kjente.... men hvorfor kunne han ikke bare si han skulle på ski??? Jeg hadde da ikke blitt sur for det! grrrrrrrrrrr[:@] 
Og jeg vil han skal ha litt den der innstillingen... "JIPPI!!! Nå våknet småen! Jeg springer og koser med ham!!!" og "idag slutter jeg litt tidligere, MÅÅÅÅÅ bare hjem å se t småen! Savner ham såååå! " [:(]

ORIGINAL: Moradi

Kjenner jeg blir irritert på dine vegne [>:]

Me 2!!

Hmm, kjenner jeg föler omtrent det samme som deg. Bortsett fra at samboeren min jobber alle dager med en fridag innimellom....(vet dog aldri når det er fridag). Noen ganger ka ndet ta 2-4 uker mellom hver fridag. Planlegge familiegreier innebärer at JEG planlegger hva JEG og BARNA skal gjöre.
Så du er ikke alene, og jeg föler med deg!
"YEs, jeg får kose med barnet mitt som jeg gjerne viser fram, men uff og uff jeg er trött på mårran, må jeg skifte bleie og ta på klär för jeg har fått kaffe og våknet til en times tid"... kjenner den og jeg.

Jeg hadde blitt dritsur, og dritskuffet. Jeg hadde ikke tolerert det. Du er jo ikke en sur meggete kjerring om du sier noe. Du har jo en grunn til å si noe, og det er jo han som gjør noe som gjør at du må si noe.

Det er rart han heller ikke vil bruke fritiden på å se dere syns jeg.
Og hva med din fritid? Han jobber på huset, men du jobber jo masse du også med barnet, husarbeid og alt annet vil jeg tro.

Nei, det der hadde jeg ikke akseptert. Og kanskje han ikke har sagt noe om skitur osv. fordi han skjønner selv at det ikke hadde blitt godt mottatt.

Men jeg hadde også prøvd å snakke med han uten for mye bebreidelser først, og si hva du føler.

ORIGINAL: Moradi

Kjenner jeg blir irritert på dine vegne [>:]

Sign[:@]

Forstår godt at du er nær til å sprekke, og at du ikke vil være "den sure, meggete kjerringa" som du skriver. Fortell din kjære hvordan du føler deg (uten å fortelle han at han gjordet det og det istedetfor det og det) sånn at dere har en dialog på dette. Ikke alltid like enkelt, men det er viktig å ha en åpen dialog om følelser. Sliter selv med å fortelle min mann at jeg trenger hjelp osv, så ofte blir det til at jeg må ut og gå tur i sinne for å ikke sprekke!

ORIGINAL: awenka

det som du beskriver hadde aldri jeg godtatt.. Det er like mye pappaene sin unge og de  må også ta et ansvar for barnet mener jeg. Men du er sikkert en snillere person enn meg. Er jo flott at mannen din bygger hus da, men en får aldri tiden tilbake når ungene er små.
forstår du er sint.
Tror hvertfall jeg hadde pratet med han når sinne hadde lagt seg. Prøvd å forklare han hva du føler og tenker. Kunne jo spurt om han f.eks kunne tatt en frikveld der han stellet og koset med ungen før sovetid. etc.. lykke til. klem

Kunne ikke være mere enig!!

Skjønner deg veldig godt :)

Men har du prøvd å snakke med han om at du syntes han ser sønnen sin lite? det er jo bare engang de er små, og tiden flyr utrolig fort... Han kommer til å angre senere på at han fortet seg sånn med huset og var lite hjemme og koset, leket med sønnen sin...

Jeg syntes du skal snakke med han, kjempe flott at han driver på huset, men det er jo viktig at han tar del i livet til sønnen deres også :) Da er det bedre at det går litt tregere med huset [;)]

Jeg hadde sagt i fra, på en fin måte vell å merke....
Selv om han er flink å bygge huse deres, så får han ikke denne tiden igjen med lille prinsen deres [;)]
Kjenner jeg også blir litt irritert på dine vegne [>:]
*trøsteklem fra meg* [;)]

Hoff...ja.. nå har sinnet gått litt over her. For nå har barn sovnet og hunden har roet seg! Så nå skal jeg finne frem godteskålen og kose mg!

Uansett hvor forsiktig jeg prøver å ta opp slikt så syns han jeg klager. så tror bare jeg lar det gå. For syns litt synd på ham også. er lite fritid han har. MEN tror jeg tar opp at han kan godt si hva han skal! Kanskje jeg og mini også ville vært me på ski... [:-]
Nei, nå skriker mini igjen!

Egoist rett og slett[:@]

ORIGINAL: Belkin

ORIGINAL: awenka

forstår du er sint.

Signerer

Kunne ikke være mere enig!!

Forstår deg veldig godt..hadde også blitt irritert!![:@][:'(][&:] 

Sambo hadde aldri gjort noe slikt, og hadde han gjort det hadde jeg blitt skikkelig lei meg og skuffet. Han spør alltid om ting er greit før han gjør noe uten oss. Kjempefint at han bygger på huset og slikt, men når det er så lite fritid, så hadde jeg nok ville hatt han hjemme. Eller at han kunne ha dratt på skitur, for så og komme hjem til oss..
Tiden med de små er så viktig føler jeg, vi får aldri den her tiden tilbake...

huff, stakkars deg!! føler med deg. du kunne sikkert tenkt deg litt fri du også, og det at han skal hjelpe gud og kvar mann istedet for deg er jo ganske respektløst.

ORIGINAL: mille trille

huff, stakkars deg!! føler med deg. du kunne sikkert tenkt deg litt fri du også, og det at han skal hjelpe gud og kvar mann istedet for deg er jo ganske respektløst.

Ja, kunne godt ha bytta en arbeidsdag med ham [:)] Men har en veldig snill liten gutt, så går veldig greit å være alene med ham hele dagene. Det er jo mange som må klare seg alene [:)] selv om det hadde vært herlig og kanskje sove bittelitt lengre imorgen.. [:)]

Back
Topp