sitter her i spenning

Ice Queen

Forelsket i forumet
Om en time eller to så får jeg mer svar på om jeg havner her med dere jenter [:)]
Har vert å tatt andre blod prøve i dag for å se om det er stigning av HCG i blodet.
De har desverre mistanke til at det er svangerskap utenfor livomoren siden jeg var på UL på mandag å de kunne ikke se noen tegn til svangerskap der , men jeg er meget optimistik , kan vel ikke være noe annet[:(]

så nå sitter jeg bare her å håper og ber om at det har vert en positiv stigning å mulignes ul igjen snarest der vi kan se den lille spiren som skremmer oss.

om du er tidlig i svangerskapet noe jeg tror du er.
så er det ikke alltid de ser et svangerskap så tidlig. på ultralyd

ORIGINAL: turteldue

Det er det jeg håper og ber om , etter mine beregninger så var jeg akkurat 4 uker på ul mandag. Det legen snakket om var at livmor veggen min var 3 milimeter og den ble tykkere med en gang det var antydning til svangerskap.

Masse lykke til [:)] Ved 4 uker ser de ikke noe på UL. 

Masse lykke til :)

ORIGINAL: turteldue

Skulle til å si det samme...

Må si jeg er spent...[:D]

Lykke til...

Krysser fingrene for deg og den lille spiren[:D] Jeg var på ul i uke 4, og da så de ingenting. Fikk ikke inntrykk av at det var noe å bekymre seg for.

Jeg fikk svaret i dag , desverre var det ikke noe positivt. HCG nivået hadde sunket så jeg har hatt en spontan abort.
Det er 3 gangen jeg mister nå på 6 måneder så trodde virkelig det kunne komme et lite mirakel nå. [:(] Jeg er helt knust [:(]

Uff, ikke gode nyheter nei...[:(]

Håper du får den hjelpen du trenger fremover og at legen tar det seriøst...3 ganger på 6 mnd er mye...

Mange trøste klemmer....

Åååå nei så trist [:(][:(] Føler virkelig med deg [:(][:(]
Har selv hatt 2 SAèr i år, så jeg vet det er VONDT [:(]
Håper dere får hjelp og at spiren sitter snart igjen, og blir i 9 mnd.

Klem

ORIGINAL: *MaCa*

Håper du får den hjelpen du trenger fremover og at legen tar det seriøst...3 ganger på 6 mnd er mye...

Mange trøste klemmer....

ja de gjør det men ikke alltid det hjelper. Jeg var på UL i februar da var jeg 7 uker på vei , de sa alt så flott ut og mistet dagen etterpå. Så det er ikke så mye de kan hjelpe til med. Jeg skal bestille legetime hos fastlegen min å snakke med henne.

Så utrolig trist[:(][:(] Den eneste lille trøsten oppi det hele må være at nå får du alle mulige tester og oppfølging siden du har mistet tre ganger. Ønsker deg all mulig lykke og håper spiren din snart sitter i 9 mnd[:D]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Klem

[:(]

Men hvis du nå har mistet 3 ganger så må du utredes for habituell abort. Det skal gjøres hvis man mister tre ganger etterhverandre

ORIGINAL: Ice Queen

Mange trøste klemmer....

ja de gjør det men ikke alltid det hjelper. Jeg var på UL i februar da var jeg 7 uker på vei , de sa alt så flott ut og mistet dagen etterpå. Så det er ikke så mye de kan hjelpe til med. Jeg skal bestille legetime hos fastlegen min å snakke med henne.

DET er urettferdig det...[:(][:(][:(]
Håper dere finner ut av hvorfor spiren ikke klarer å sitte lenge nok...

Mange trøste klemmer....

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Klem

Men hvis du nå har mistet 3 ganger så må du utredes for habituell abort. Det skal gjøres hvis man mister tre ganger etterhverandre

Det skal jeg lese litt mer om , har aldri hørt om det før.
Vet jeg har problemer med å få barn pga endiometrose og en ødlagt eggleder , men har en gutt på 3 år som klarte å overraske oss uten prøving , så uendelig trist at vi går igjennom dette også.

Så trist[:(] Krysser fingrene for at spira sitter om ikke så lenge igjen.
Det er jo gode sjanser for det, da dere blir lett gravide[;)]

Back
Topp