Sitter her alene

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
på jobb. Første nattan jeg har jobbet her. Har bare gått dag og kveld, men var litt krise idag, så da fikk jeg prøve meg. Jeg kan jo rutinene og alt, er jo umulig å ikke ha fått det med seg på de åra jeg har jobba her, men den passive nattevakten skjønner ikke det. Hu snakker til meg som om jeg aldri har satt min fot i detta bygget! Irriterende kvinnemenneske!!

Har en bruker som favoriserer meg, og denne brukeren kan jeg ut og inn på rutiner 24/7, men jammen kommer ikke hu å skal forklare meg hva slags rutiner hun har og hva jeg burde gjøre. Tenker jeg gjør som jeg vil jeg, men hu blander seg sååååå masse. Djiiiises!!!

vel, sitter jo bare her, så noen måtte jeg jo klage til[8D] Har med meg noen dvd'r, får se om jeg ikke får sett en eller tre av de[8D] Vaske skal jeg også, men kjenner jeg er trøtt! Fikk ikke sovet noe særlig før jeg måtte på jobb. Men, bare jeg holder meg våken til 7.30, kommer meg hjem å får levert snuppa i bhg, er det greit.

Håper alle julisnupper sover sine søteste drømmer[:D] Gjett om jeg skal tenke på¨dere[8D]

Gah, så irriterende da![>:]

Jeg sover ikke [:D]

ORIGINAL: Boblemamma

Få det ut! Irriterende med folk som skal være belærende [>:]

Jeg holder deg med selskap litt til jeg da... Har halsbrann ut av helvete! [:'(] Så blir ikke senga på meg med det første. Føles som alle innvollene kommer opp halsen om jeg legger meg [:-]
. Ja det er svært irriterende! Hu er hel den som er minst likt her. Hu tror hu kan og vet søt, mens hu egentlig ikke kan noe! Håper du sover godt nå!:-) høres absolutt ikke noe godt ut med en sånn halsbrann. Spiste link som bare det med daniella. Tror jeg hadde rævva uten, hehe.

Nå har jeg sett en DVD og svingt koppen som bare det. Vi har tv på jobb, men ingen kanaler, vi har pc på jobb men ikke mye tilgang til nettsider. Kom inn på babyverden isra, men pcn erstatter hver natt kl tolv så å komme inn igjen er ikke alltid like lett. Nå skal jeg slå ihjel litt tid med litt lesing før det kanskje blir enda en film...

Back
Topp