sitter her å tenker igjen...

Ja, kan jo fort bli det. Tenkt på de barna som ikke får penger når dem scorer da. De vil jo føle seg utenfor og hvertfall bli mobbet for det. At de er blakke og har ikke råd.
Skremmende utvikling i hvertfall.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

ja skremmende å dårlig utvikling syns je, skal idretten bli tatt av pengene alt før dom begynner på skolen :(

Jeg vet om flere som praktiserer dette!
Og vet det er i ett desperat forsøk i å få barnet med å fortsette med idrett.
Om barn fikk velge selv i dag,så er det desverre mange som hadde foretrukket pc,spill og tv fremfor å være i aktivitet.
Så i nøden hadde jeg nok kunne gjort det selv :)

Jeg vet om flere som praktiserer dette!
Og vet det er i ett desperat forsøk i å få barnet med å fortsette med idrett.
Om barn fikk velge selv i dag,så er det desverre mange som hadde foretrukket pc,spill og tv fremfor å være i aktivitet.
Så i nøden hadde jeg nok kunne gjort det selv :)

kan jo på en måte forstå det, men på en måte forstår je det ikke hell, huff hva skjer med dagens samfunn......

kan jo på en måte forstå det, men på en måte forstår je det ikke hell, huff hva skjer med dagens samfunn......

Ja det er en skremmende utvikling! ;)
Utrulig synd at teknologien skal få ta overhand! Men dette er jo like mye opp til oss foreldre og! ;)
Her har vi begrensninger på tv og spill :) og heldigvis liker mine å være ute og idrett :)

Ja det er en skremmende utvikling! ;)
Utrulig synd at teknologien skal få ta overhand! Men dette er jo like mye opp til oss foreldre og! ;)
Her har vi begrensninger på tv og spill :) og heldigvis liker mine å være ute og idrett :)

det er je veldig enig i, man har absolutt mye igjen på å være med barna å finne på noe annet enn å spille pc og se på tv :p

det har jo endel med samholdet mellom unger oxo da med slike aktiviteter. jeg for min del elsker familie aktiviteter, både inne og ute :)

Var vanlig hos oss da jeg spilte fotball for mange år siden. Fikk noen kroner om jeg scora mål av min oldefar. Tror nok det er vanlig for å få ungene til å fortsette med uteaktiviteter i stedet for å sitte hjemme foran pc og ipad. Uten at jeg skal si det for sikkert.

Back
Topp