sitter her å tenker igjen...

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
har endel venner som har unger som er endel eldre enn vesla her, altså fra ca 5 år og oppover, endel av disse er med på håndball, fotball o.l.....
men så over til det je lure på mange av disse barna får penger formålene de scoorer..... er dette liksom vanlig???

det er håndball turnering i hallen på bygda her i helga, og nå ser je ei skriv at dattera hennes skal få 50 kr for første målet og 20 kr for de etter.......

Må nå si je reagerer litt på dette je, heretter skal det ikke bli press på foreldrene på at unga bare skal være med, nå må man ha råd til å betale de for innsatsen oxo......

Det har jeg aldri hørt om! Og hadde nok sagt min mening vis noen jeg kjente skulle prøve ut dette!
Vis barna ikke kan motivere seg selv bra nok til å ville spille noe så få dem finne noe annet å gjøre! Er jo følelsen som skal gjøre at de vil skåre mål

Elsker BV forum

Det har jeg aldri hørt om! Og hadde nok sagt min mening vis noen jeg kjente skulle prøve ut dette!
Vis barna ikke kan motivere seg selv bra nok til å ville spille noe så få dem finne noe annet å gjøre! Er jo følelsen som skal gjøre at de vil skåre mål

Elsker BV forum

absolutt enig, og under statuen kjem det fra bestemor at hu lover bort 100 kr per mål.... :p JE BLIR KVALM

Det er noe av det latterligste jeg har hørt! Haha, huff :(

etter ett par negative kommentarer kjem bestemora med at de kan love hva de vil for hu har aldri scooret ett mål, men je syns nå det er dumt lell je da

etter ett par negative kommentarer kjem bestemora med at de kan love hva de vil for hu har aldri scooret ett mål, men je syns nå det er dumt lell je da
Ja skikkelig idiotisk! Og hvordan kommer hun til å føle seg når hun går igjennom nok en kamp uten mål og moren og bestemoren oppfører seg sånn? Da blir det jo mobbing!

Elsker BV forum

Aldri hørt om. Så latterlig. Da er jo ikke barna motivert til å spille og ha det gøy med laget.

Det er jo SÅ sinnsykt dyrt med årskontigent, utstyr, reiser og dugnader at det burde holde i masse vis.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jøss..:rolleyes: det har jeg aldri hørt før:confused:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

jammen er je gla det ikke bare er je som reagerer på dette,, har hørt ende tilfeller med dette i fotball i distriktet oxo dessverre

Kjære vene, det er det dummeste jeg har hørt!! Er sikker på at den kommende generasjonen kommer til å få problemer som voksne. Fordi de støtt blir lagt press på at de hele tiden skal prestere, yte, og gi resultater. For de som ikke klarer å leve opp til disse forventningene; vil de jo kunne føle seg mindreverdig og mislykket...Og så er det foreldrene i tillegg som har lagt opp til det, tåpelig!!

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Må være et Nes-fenomen det der, har aldri hørt om det her, og det har ikke samboer heller i skolemiljøet.

Men er det generelt i bygda, eller akkurat bare den familien?

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Må være et Nes-fenomen det der, har aldri hørt om det her, og det har ikke samboer heller i skolemiljøet.

Men er det generelt i bygda, eller akkurat bare den familien?

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

første gangen je har hørt at det er vanlig på nes, men de andre tilfellene je kjenner til er i br.dal, spes i fotball der

Jøss!
Må være noe galt med Ringsaker :p

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

ja nesten så je lure på dette, dette må je finne ut av, kjenner såpass mange i sportsklubben på nes enda så je må høre hva ledelsen der mener om dette.

Jeg personlig er redd dette blir nok en grunn for mobbing og klasseskille mellom små barn

Jeg personlig er redd dette blir nok en grunn for mobbing og klasseskille mellom små barn
Ja, kan jo fort bli det. Tenkt på de barna som ikke får penger når dem scorer da. De vil jo føle seg utenfor og hvertfall bli mobbet for det. At de er blakke og har ikke råd.
Skremmende utvikling i hvertfall.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp