Sitter fast!

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Ved doskåla...

Hvis noen lurte!

Noen som joiner meg idag eller? :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff!
Prøver å unngå å havne i samme situasjon ved å spise og spise og spise;) Blæh....uggen i formen!
Ha en fin dag:)

Huff :/ akkurat nå skulle jeg ønske seg og satt på baderomsgulvet. I stede sitter jeg på jobb og prøver å spise og tenke bort kvalmen :/

Ingenting som frister i dag. Spiste 3 Ritz kjeks før jeg sto opp, og det hjalp faktisk litt, å nå prøver jeg å ha i meg et par plommer og litt mandler... Drikke er selvfølgelig Mozell;-)

Joiner nok inn i kveld :P Morgenkvalmen klarer jeg å holde i sjakk, men ikke kveldskvalmen

Jeg hsr joina i dag tidlig. Nå er det møte i tre timer før ultralyd. Gaaah...

*løfter håret tiø alle dere som trenger ei hjelpende hand *:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bank i bordet jeg er ikke morgenkvalm idag:) enda... må bare holde den i sjakl til byggmesteren har vert her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper kvalmen har sluppet litt nå. Det har den i allefall her. Begynner å finne en rutine nå. Stå opp en time før vanlig. Kaste opp i 15 min, sitte i 45 min å slappe av. Dusje, gjøre seg klar til jobb, være kvalm i bilen, kvalm på jobb, og så i 12-tiden slipper kvalmen taket. :)

Håper kvalmen har sluppet litt nå. Det har den i allefall her. Begynner å finne en rutine nå. Stå opp en time før vanlig. Kaste opp i 15 min, sitte i 45 min å slappe av. Dusje, gjøre seg klar til jobb, være kvalm i bilen, kvalm på jobb, og så i 12-tiden slipper kvalmen taket. :)

hihi....rutine altså! Bra du får det til å fungere da iallfall! :-)

Har vel en rutine her også... Står opp en time før nødvendig, sitte i senga å vifte mannen vekk (orker ikke kos), sitte i sofaen å stirre, gå å brekke meg på tom mage, gå på jobb å være kvalm, gå hjem kl 11.45, være vond i hodet+kvalm til kvelden... Da letter det litt! :)

Back
Topp