Sitter fast i heisen

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Gir meg ende over, er vist ikke vår tid fortida. Lillebror og eg har vært til kontroll hos tannlegen i dag. Heisen på vei ned fra tannlegen har satt seg fast mellom to etasjer så nå sitter vi her å venter på at noen kommer for å redde oss...

Godt det er fire uker til termin;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hjelp!!
går det greit da?

Hjelpes. Glad det ikke er meg.
Har sittet fast i heisen EN gang, og etter det er jeg livredd for at det skal skje igjen :p

Å herregud. Da hadde jeg født på flekken!!!

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Uff.. bra det er fire uker til fødsel.. jeg ville fått panikk:p

Endelig ute!!!!! Er ikke en bekymra type men nå begynte tankene å fly!! Tror jeg fikk et anev av panikk... Men min kjøre mann dukket opp som er reddende engel og stemmen hans roet oss. Heismontørene ble sendt til feil bygg så det tok sin tid...

Vel ute i frihet nyter vi en is... Spørs om jeg kjører heis igjen med det første;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Å herlighet, som dere får styre om dagen.. Godt dere e trygt ute!! Nyyyt isen :-)

Ja godt dere er ute, ville fått ett snev av panikk jeg å.
Kos dere med is, og nyt friheten. :)

Eeeek, det var ingen hyggelig opplevelse kan jeg tenke meg. Godt dere er ute igjen :)

kjedelig det der.. Eg satt fast i heisen på jobb for noen uker siden - ble sittende en time. Hadde vann og kake, så var ikke bekymret ift det :P men begynteå kjenne blæra godt mot slutten :P

Back
Topp