Sitter du på babyverden/pc imens..

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
W

Waxi

Guest
.. barna leker på gulvet, eller er tilstede? Eller gjør du det kun når barna sover, er i barnehagen eller i det hele tatt ikke hjemme?

Spent[;)]

Selv sitter jeg her kun hvis jeg har tid, og er alene hjemme. Pcen er alltid slått av når ungene er hjemme!

Ja, hehe.. akkurat nå sitter han i vippestolen sin å hyler!!

men jeg spiser, så han får vente..

Jeg sitter her nå med ei lita ei på sofaen ved siden av meg, men hun er 3 uker og sover 20 timer i døgnet, så den teller ikke [;)] Når storesøster på snart 4 år er hjemme er pcen lagt bort.

ORIGINAL: Lissyjane

Ja, eller så hadde jeg kjedet meg i hjel. Han gidder jo ikke å leke med meg[8D]

Det er noe med det![X(]

Det hender jeg er innom når hun er våken, men prøver å begrense bruken til mest mulig etter leggetid [:)]
Akkurat nå er jeg på jobb og har nada å gjøre på, så da sitter jeg her [8D]

Det er som regel en pause fra 15.30-18.30.. Ellers bor jeg her... [X(]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Det hender jeg er innom når hun er våken, men prøver å begrense bruken til mest mulig etter leggetid [:)]
Akkurat nå er jeg på jobb og har nada å gjøre på, så da sitter jeg her [8D]

Vet, det frister ofte veeldig hvis jeg ikke har noe annet å gjøre. Men da er jeg redd jeg blir sittende. Så da trener jeg eller gjør husarbeid istede[:)]

helst når de er lagt.
men hender siden står på så går jeg å titter innom når det passer seg.

Akkurat nå er jenten på vei hjem fra skolen, og gutten sover, han er syk og hjemme fra barnehagen.

ja, når hun ligger i grinden å koooser seg med lekene sine gjør jeg det [:)] hun er bare åtte mnd da[;)]

Jeg sitter her(altfor ofte) både når barn og mann er hjemme, men er so mregel bare innom en liten tur fordi jeg er nysgjerrig! Bruker iphonen, så er liksom altfor lettvint å klikke seg på!

I blandt så gjør jeg det, mens han ligger på gulvet å leker selv. Men prøver å være flink til å legge bort pc'n både for å få tid med lillegutten og samboeren[:D] Det er mye viktigere enn BV![;)]

Jepp

er her som regel når de er på skolen/bhg, el de er lagt seg[;)]

Jeg er alltid på pcen, jaja, såfrem ungene ikke sitter med den da.
Da må jeg aktivisere meg selv med lego og klistremerkebok....

Jepp,det gjør jeg - og med god samvittighet!
Sitter jo ikke på dataen konstant da[8D]. Minisjefen har jo ikke tid til å være sammen med meg når "Elskede STOREBROR" har tid til å være sammen med ham må vite[:D]. Siden jeg har vært skikkelig SYK i en uke nå,så har storebror tatt alle mine oppgaver med lillebror - og jeg har sløøøøvet forran dataen.

[&o]Skulle ønske jeg fant på noe virkelig fantastisk til min store gutt ,som er så snill med mamma og lillebror - og bikkja[;)]

Nå har tulla seg en dupp, og febersyk storebror ser på Disney XD. Så da sitter jeg på pc'en litt.
Den står stortsett på hele dagen, men sitter ikke og nerder konstant når ungene er våkne nei...

Jepp ! Pappa'n har som regel en god herjerunde med størstemann når de kommer hjem fra bhg og jobb, så da går jeg litt frem og tilbake her.. Veslemor er jo knappe 5 uker, så der går det stortsett i spising og soving enda. Når hun er våken så får hun masse oppmerksomhet, eller ligger å trener nakken på matten sin [:)]

Ja..
Akkurat nå ligger han i andre armkroken min og sover [:)]

ORIGINAL: forvirretmor

ORIGINAL: Lissyjane

Ja, eller så hadde jeg kjedet meg i hjel. Han gidder jo ikke å leke med meg[8D]

Det er noe med det![X(]

Ja, er han engasjert i egen lek, så sitter jeg å holder med PC'n ...
Men har blitt flinkere å la være [:)]

Back
Topp