Sitter du med mobilen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Når du er sammen med barna, er du flink til å legge vekk telefonen og overse plingingen fra de ulike app'ene?

Har alt av notifications av omtrent, fordi jeg generelt syns at telefonen kan forstyrre mye, så det skal nok gå bra :)

Har en fantastisk ting på mobilen som brukes mye, lydløsknappen!!

Har tlf på lydløs omtrent hele døgnet. Vibrasjon varsler anrop, men meldinger ser jeg når jeg ser dem.
Prøver å ikke bruke tlf mellom jobb og kl 19, og har 1-2 mobilfrie kvelder i uka med mannen.

Litt både og, kommer helt ann på hva ungene driver med :-)

Tlf min er alltid på lydløs. Er flink til å legge den vekk, og jeg er flink til å ikke svare på telefoner hvis jeg er midt oppe i noe. Syns det er rart når folk tar opp tlf og sier de er i møte eller er opptatt. Da kan man like gjerne la vær å svare :p

Det kommer litt an på.. Det hender telefonen kommer fram litt, men sjelden jeg har nett på. Har lyd på så jeg hører at den ringer/at det kommer melding. Og noen ganger har vi litt "skjermtid", hvor vesla ser litt på teletubbiene og jeg sjekker nettsidene litt (ikke hver dag). Det er godt en gang iblant. :-)

Ja, jeg bruker telefon når jeg er med barna, men legger den bort når vi leker! Bruker den når de ser barnetv eller når de leker alene.

Nå sitter han og ser barnetv, så da trykker jeg litt ja ;)

Tlf er alltid på lydløs....

Bruker ikke telefon når jeg er sammen med barna:)
Titter innom her når barna er opptatt bare;)

Har den alltid på kun vinreringe. Nå sover enda de to eldste, de to midterste leker på rommet og minste har en formiddagslur, så da ser vi på ski og trykker på mobil/pc :)

Jeg ønsker bli flink på dette! Har en mor som er helt klint i sin tlf og selv i en alder av 22 år irriterer det meg grenseløst :p

Jeg har som regel lyd på, da, men ofte ignorerer jeg den. Jeg har ingen trang til å svare på telefoner og meldinger mer ÉN gang.
Jeg kan sitte med telefonen foran meg selv om jeg er i samme rom som jentungen, men snakker hun til meg eller noe er jeg ikke så fordypet i mobilen at jeg ikke kan se på henne og svare på det hun sa/spurte om.

Jeg har potensiale til å bli flinkere på dette.
Bruker den stort sett bare når hun leker alene, eller spiser selv.

Jeg vet ofte ikke hvor mobilen min er;)

Jeg har ikke på andre varsler annet enn ring og sms. Ofte er den på lydløs også fordi jeg ikke vil forstyrres ved mating/amming/legging ol.

Back
Topp