Sitter du å venter?

enogtosmå

Gift med forumet
Sitter du å venter oppe bare for å sjekke om du får selvangivelsen etter 12?

Det gjør jeg iallefall :P husker jeg gjorde det i fjor også, men da kom den jo ikke før om mårran :)

Neeei...Leste dette haha:

"For noen år siden gikk det an å sjekke selvangivelsen kvelden før annonsert tidspunkt. Blir det mulig i kveld?

- Nei, vi trykker ikke på knappen før i morgen tidlig. Nøyaktig hvilket tidspunkt kan jeg ikke røpe, men det blir i de tidlige morgentimer tirsdag, sier Mjærum. "

blafre skrev:

"For noen år siden gikk det an å sjekke selvangivelsen kvelden før annonsert tidspunkt. Blir det mulig i kveld?

- Nei, vi trykker ikke på knappen før i morgen tidlig. Nøyaktig hvilket tidspunkt kan jeg ikke røpe, men det blir i de tidlige morgentimer tirsdag, sier Mjærum. "

vg skrev idag at samme mann sa at de begynte utsendingen ikveld :p

*Becca* skrev:

blafre skrev:

vg skrev idag at samme mann sa at de begynte utsendingen ikveld :p

:o 

ja den har kommet nå så..

Jeg har allerede fått min jeg.. :-)

18 000!!!!

Nope. Har ikke giddet å sjekke engang. Hopper i seng nå. 

Fikk 4000 mindre i restskatt enn antatt :-D Så jeg er lykkelig :-D

Jeg tenkte ikke over at den kom nå engang:P
Menneh... jeg fikk igjen 10 lapper, så jeg er fornøyd:)

Jeg var litt redd for smellen i år. Men "bare" 10 000 i restskatt, når man tror man kommer til å få 30-40 000 er som å vinne i lotto! Jeg tenker jeg går i null når jeg får ført opp reiseutgifter og kost/losji
LØØVLIG....

Back
Topp