Sitter dere mye i sofaen??

Bruker229kas

Elsker forumet
Jeg føler det blir det samme hver dag, ja bli sittende i sofaen flyr jo fram å tilbake da men blir liksom det samme hver dag!
Er dere ute og går tur med barnet hver dag?
vi bor på landet å jeg har ikke lappen[:(] er jo trille muligheter her, men kommer meg liksom ikke ut av døra!
Hva gjør dere hver dag??[:)] Jeg får jo litt dårlig samvittighet ovenfor snuppa mi da!

er hjemme mye om dagene, gjør husarbeid hele dagen. Av og til så tar jeg et skikkelig avbrekk og drar til mamma en hel dag, eller inviterer andre småbarnsmødre på kaffe[:)]

Helt ærlig? Jeg er dritt lei... Det var ikke kult å flytte til et nytt sted og få en baby med en gang. Null nettverk!

Så ja, blir mye inne.. Lei ja!!

Ja litt mye inne, men jeg merker at nå som det ikke er så kaldt så tar jeg med meg unger og bikkjer og går en runde. Det er tiltal og kle på seg, men når en først har kommet seg ut døra er det deilig.
Skal faktisk ut nå tenkte jeg[:)]

Kanskje gå på butikken og kjøpe inn til sjokoladekake haha....
Ja det gjør jeg[:)]

Ja drit lei selv, hadde tenkt til å gå tur i dag, men nå er det -15 så det dreit jeg i da! [8D]

har akkuratt vært ute å gått tur i over en time...men det skjer IKKE ofte :P Klarer ikke sitte stille så lenge så blir mye husvask og rydding og annen pusling inne:p Tiltak å komme seg ut som oftest ;P

Bra jeg ikke er den eneste da! gleder meg til sommern kommer, kan sitte ute hele dagen med tutta på pleddet sitt og sol hatt og bleie hihi[:)]

Nææ, sjelden jeg sitter i sofaen en hel dag. Er som oftest ute på besøk eller kafe evt triller en liten tur hver dag. Eller har besøk.
Blir fort rastløs de dagene jeg og snuppa er hjemme alene.
Ellers blir det mye husarbeid da, det må jo til [8|]

Jeg prøver å komme meg ut hver dag, og nå som sola har kommet tilbake er det lettere å komme seg ut. Også er frøkna mye mer fornøyd etter å ha sovet ute i vogna enn bare inne i senga (det har vært så kaldt her at det har nesten ikke vært mulig å gå ut og trille).
Ellers så leker vi mye på dagen, også rydder jeg i huset ol. Dagene går fort her hos oss [:)]

Blir mye sofasliting her ja:P er det samme hver eneste dag. Kan jo dra å trille tur men vogna står nede i boden, så da må jeg gjøre den klar, så må jeg gjøre meg klar, så hundene og så bebi. Det blir så mye styr og tar fort over 1 time før jeg er kommet meg ut, så er ikke så ofte ute å triller. Men prøver værtfall et par ganger i uken. Og så er det så mye husarbeid som skal gjøres hver dag, døgnet skulle hatt flere timer:)

Jeg har begynt å trille hver dag, er ingen is eller snø i Bergen[:D]
Ikke er det så innmari kaldt ute heller. Så vi triller! Bra for mor, bra for barn!
Hjelper litt på babykiloene[:D]
Har også tatt opp kontakten med mange venninner, så jeg har som regel
noe å gjøre hver dag. Idag tok jeg meg ''fri'', så jeg og snuppa har
sovet masse og nu er det husvask resten av dagen..[8D] Må jo til det også..

Sofa? Ja! Amminga tar 45min, så sju ganger i døgnet er det tvtitting fra sofaen eller babyverden fra mobilen!
Men husarbeid? Ikke sjans! Felix er vanskelig å legge fra seg. Sutring og bæring på armen en god del. Og når det går å legge han ned, rer jeg sengen, dusjer og lager middag. Når K er hjemme tar han Felix en stund mens jeg vasker/bretter klær osv. Aldri mulig å slappe av.

ja, blir litt sofasitting, men får gjort litt kvar dag! Skal og begynne å gå tur kvar dag[:D] Så laga eg middag klar til sambo kjem heim[:D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Helt ærlig? Jeg er dritt lei... Det var ikke kult å flytte til et nytt sted og få en baby med en gang. Null nettverk!

Så ja, blir mye inne.. Lei ja!!

samme her!
nettop flytta til ny plass, kjenner nesten ingen, samboeren jobber på båt og er borte 3 uker i strekk, og når man i tillegg har en liten baby så blir det en god del mer innesitting enn ønsket.

jeg er også lei av å være hjemme hele tiden...

nei,i grunn ikke..triller tur hver dag.. besøker folk osv..orker ikke å sitte i sofaen hele dagen.

Noen dager blir det en del sofasitting, mens andre dager har jeg masse overskudd og styrer med et eller annet i huset. Hvis jeg er hjemme prøver jeg iallefall gjøre noe fornuftig i løpet av dagen.(vaske klær,støvsuge, rydde, scrappe osv) Ellers prøver jeg å gjøre noe uten om det hverdagslige 2 ganger i uka, få besøke eller besøke andre, dra på kjøpesenter og kjøpe ting jeg trenger eller bare gå en tur. Som oftest hente eldstemann i bhg og da tar jeg handling i samme slengen for det er rett ved bhg.
Denne uka har jeg for eksempel hatt besøk av ei venninne, møtt ei vennine på kjøpesenter, og trilla tur og henta eldstemann, alt på forskjellige dager. Imorra blir jeg nok hjemme og slapper av og gjør noe hjemme.

Back
Topp