Sitter barna bakovervendt enda?

*Snart mamma til 3*

Glad i forumet
Her sitter han bakovervendt enda..[:)] Vi har en liten Toyota Corolla så han har ikke verdens beste plass til beina, men vi kjører sjelden lange turer så det får gå inntil videre.

Fikk litt vondt når jeg hørte at svigerinna og svigerbroren min har snudd deres barn når han var 8 mnd..[8|] Hun er barnehagetante så jeg trodde hun fulgte alle "regler" med barna, men neida...
En bekjent av meg mistet sin 2 år gamle datter for noen år siden i en bilulykke fordi hun satt forovervendt så det er veldig skummelt sånt..[8|]

Jeg snudde han i vinter...
Han er så sykt lang og satt og var veldig utilpass og klaga over at han fikk vondt i beina så da så jeg det best...
Han er jo passert metern nå så....

Maiken sitter forovervendt og har gjort det en stund nå. Hun blir bilsyk ellers, derfor...

Hvis man har god grunn til det så skjønner jeg det..[;)] Laget ikke tråden for å "ta" noen..hihi.

ORIGINAL: Zherena

Han er så sykt lang og satt og var veldig utilpass og klaga over at han fikk vondt i beina så da så jeg det best...

Han er det, ja..[:)] Syntes han så så lang ut på bildene du la ut [:)]. Sebastian er 94-95 cm.

ORIGINAL: *Babysyk mamma*

ORIGINAL: Zherena

Han er det, ja..[:)] Syntes han så så lang ut på bildene du la ut [:)]. Sebastian er 94-95 cm.

Han var 98 i midten av februar når vi målte på HS og så målte vi han her hjemme igår og da var han 101 [:-]
Hjelpes han begynner å bli stor hehehe...

Han sitter bakovervendt enda ja, men jeg så for senest 20 min siden at han har det meget trangt baki der... sitter med beina under haka (ikke sååå ille da, men dere skjønner), men han klager ikke - enda. Vi tenkte å vente til han hadde passert 15 kg før vi snudde han, så han får sitte sånn en stund til.
Ida ble snudd mye tidligere da, hun var vel ikke 2 år engang hun... lurer på om vi snudde henne rett før Tobias ble født. Hun var MYE større da, så hun hylte og bar seg hver gang vi kjørte bil. Det ble slitsomt, for oss alle.

Ja, her sitter snuppa fortsatt bakovervendt, og det skal hun gjøre en så lenge som mulig.
Dessverre så er setet hennes veldig dumt i vår bil, så det blir fryktelig trangt..
Skal ta en runde etter påske og se om vi får kjøpt nytt sete!

her er det bakovervendt enda ja. Han klager ikke så det går bra enda:) mamma syns jeg skal snu stolen men jeg vil ikk før jeg virkelig må.

ORIGINAL: sandra 22

Forovervendt...

Her også... Ble så innmari trangt i det bakovervendte setet[:-]

ORIGINAL: Black Beauty

ja, sitter bakover og er rundt meteren lang[:)]

her sitter begge to bakovervendt enda. Blir ikke snudd med det første heller. [:)]

Forover.....

Ja, Mali sitter bakovervendt enda. Storebrødrene gjorde ikke det på samma alder[:o] Men litt mer opplyst nå.. Så i helgen skal Mali få nytt bakovervendt sete, for er ikke fornøyd med det hun har. Hun skal få sitte slik til hun ikke klarer å sitte slik mer[:)]

ORIGINAL: Skrållan

Han sitter bakovervendt enda ja, men jeg så for senest 20 min siden at han har det meget trangt baki der... sitter med beina under haka (ikke sååå ille da, men dere skjønner), men han klager ikke - enda. Vi tenkte å vente til han hadde passert 15 kg før vi snudde han, så han får sitte sånn en stund til.
Ida ble snudd mye tidligere da, hun var vel ikke 2 år engang hun... lurer på om vi snudde henne rett før Tobias ble født. Hun var MYE større da, så hun hylte og bar seg hver gang vi kjørte bil. Det ble slitsomt, for oss alle.

Men husk barna er veldig myk da. Så ser kansje verre ut enn det er[;)] Men selvfølgelig forskjell på barna å da.Blir det trasig, så klart..

jepp og det er igrunn en selvfølge synes jeg da[;)] eldste her ble snudd i desember 2010 og ble 5 år i februar 2011 så det går kjempe fint å ha de bakover lenge[:)] 

Thea sitter bakovervendt enda og kommer til å sitte sånn en stund til
Thea er 102-103meter høy,men synes hun har god plass til beina enda selv om det er litt bøy på beina.
Hun klager ikke (har gjort det på lang tur,men er sjelden på det heldigvis)

Back
Topp