Anonymius
Glad i forumet
har ingenting med graviditeten å gjøre eller kanskje hormonen men nett fått en dårlig nyhet. Vi skal jo bygge hus og greier no. Har fått hjelp av kommunen til å søke om tilskudd for å dekke hele boligen pga vi trenger en tilrettelagt bolig for sønnen våres. Søknaden ble sendt før jul og ble lovet svar i januar. Kontaktpersonen våres ringer til husbanken der lånet skal være og spør om de har noe svar, da får hun vite at hun ikke får svar før i begynnelsen av mars men da sku vi få svar skriftlig og muntlig. No ringte jeg mannen for å høre om han var hørt noe for no er vi kommet i slutten av mars og ikke begynnelsen, da hadde han akkurat snakket med byggherren som var snakket med hun på kommunen. Hun damen på kommunen har ringt husbanken for å høre hvor tilskuddet blir av og svaret. Da får hun vite at hun ikke får vite hvor mye vi får, når vi får det osv, men at vi sku få vite noe i MAI .... MAI [:@].. De skal jo bygge husene nåååååååååå [:(][:(][:(] jeg er så fortvilet. Vi kan jo ikke sitte å ruge på et hus i flere mnd til , og byggherren begynner ikke på huset før han har klar signal på lån og tilskudd noe vi forstår veldig godt..
men jeg trodde no husbanken viste at når det gjelder å bygge osv så treng en svar snarest helst !
Jeg har bare lyst å ligge meg ned å grine til jeg er tom for tårer. Hva gjør vi nå liksom [:(][&:]... jeg håper hun på kommunen har tid til et møte og at vi kan finne en løsning i lag for jeg har ikke lommebok som sier at jeg kan ligge ut 600.000 for tilskuddet og heller få det tilbake når det kommer sånn at byggherren kan begynne på huset . FAaaaaaaaaaaaaaaen .... måtte bare si det ! [:@]! Den leiligheten vi bor i no er alt for liten for familie på 5. 64 kvm er den og den er ikke tilrettelagt for eldstemann og vil gjøre hverdagen veldig vanskelig spes ved operasjoner osv.
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
men jeg trodde no husbanken viste at når det gjelder å bygge osv så treng en svar snarest helst !
Jeg har bare lyst å ligge meg ned å grine til jeg er tom for tårer. Hva gjør vi nå liksom [:(][&:]... jeg håper hun på kommunen har tid til et møte og at vi kan finne en løsning i lag for jeg har ikke lommebok som sier at jeg kan ligge ut 600.000 for tilskuddet og heller få det tilbake når det kommer sånn at byggherren kan begynne på huset . FAaaaaaaaaaaaaaaen .... måtte bare si det ! [:@]! Den leiligheten vi bor i no er alt for liten for familie på 5. 64 kvm er den og den er ikke tilrettelagt for eldstemann og vil gjøre hverdagen veldig vanskelig spes ved operasjoner osv.
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]