sitter babyn deres??

LCG

Blir kjent med forumet
heisann jeg lurte på er det mange av dere som lar babyn sitte oppreist i vognen?? håper på svar[:)]
 
Hun ligger hun... Om hun ikke sover så ligger hun stille og fint i vognen..eller leker litt.. Hun har ikke begynnt enda med at hun ikke vil ligge![:D]
 
Men har hatt ryggen oppe 2 ganger inne på butikken... følger med for alle pengene da[:D] 
 
 
 
Han sitter nesten selv på gulvet når han leker, men bikker til siden når han blir litt ivrig.
 
Men i vogna så ligger han litt oppreist, men når jeg skal legge han i vogna så nekter han og følge etter og lener seg framover fordi han vil sitte.[:D]
 
ja jeg også måtte bytte til sportsdel for mathias også ville opp;) er så morsomt når han lager de "presselydene" for han anstrenger seg slik når han vil opp;)hehe.har latt han sitte litt, men prøver å få han til å ligge mest mulig. tror ikke det er skadelig for en kort periode.
 
Lucas har fått seg sportsvogn, så han sitter en del når vi er ute og går. Men så snart han blir trøtt så legger vi ned ryggen.
 
Hei, vi var på helsestasjonen i går og da spurte jeg om det var bra for barna å sitte litt  (Emma er født sent i desember). For Emma vil så gjerne sitte mest mulig oppreist å kikke litt. Men det anbefaler de IKKE. Ryggen er ikke klar til å få belastning, når barna setter seg opp selv så kan en begynne å sette de i matstol og slikt. Men det er jo sikkert litt forskjellig fra barn til barn og helsesøster. De kunne sitte oppreist på fange for der var det "fjæring" i underlaget og de bytter ofte stilling [:)]
 
 
Back
Topp