Sitter allerede å gleder meg til lørdag!

Isol

Elsker forumet
VIP
Jeg har sååå lyst på potetgull, ostepop, popcorn, ja alt som er salt snacks! Teller nesten ned timene til jeg får lov til å kjøpe noe godt å kose meg med på lørdag :D

Høres sikkert litt strengt ut, men jeg er litt stor fra før og vil helst begrense meg i svangerskapet. Får jeg først lov til å spise i ukedagene kan jeg love dere at det blir hver dag.

Spiser dere akkurat det dere har lyst på eller begrenser dere?

Huff, jeg har IKKE vært flink til nå. Men har vi godis i huset, så må det spises. Så nå har jeg sagt at alt må tømmes før uken beg igjen,slik at jeg kan bli flink jeg også:)Men guuud, jeg gleder meg til helgen ;P

Prøver å ikke spise snop i uka nei, og spise sunt, men det ekke alltid så lett... Gleder meg til helg jeg også, skal til Sverige på søndag så regner med det ender med litt snop derfra..;) Kjøper alltid bare passe nok til bilturen hjem, klarer ikke ha sånt i hus uten å spise..
Men kjenner kvalmen er på vei og da frister det ikke særlig med godis..

Jeg var også sånn før, at når jeg først skulle handle, så måtte jeg jo ha en sjokolade el brus. Men etter at jeg testa positiv, så har jeg bare drikket vann og ikke spist noe snop...Å det skal jeg prøve å fortsette med:D

Åså flink du er..
Kanskje jeg skal hive meg på!?!

Går på lavkarbo så her er det ikke så mye snop, men jeg funnet en sjokkis jeg bare må ha så den er mitt substitutt for alt annet snop :)

Back
Topp