Sitter alle små nå?

Alveola*

Forumet er livet
Her er det ingen interesse for å sitte enda. Han er en aktiv kar ellers, og raser bortover gulvet. Men jeg syns bare at alle jevnaldrede sitter? Og de som sitter, setter de seg opp selv også? ☺️
 
Har sittet selv siden hun var 6 mnd og 4 dager, og nå er hun 7,5 mnd og kommer seg opp i sittestilling selv :)
 
Min sitter litt om eg sitter henne opp. Men klarer ikkje å sitte seg opp selv.
 
Sitter selv, men klarer bare å sette seg opp selv om hun har krabbet.
 
Har akkurat fylt 7 mnd. Verken krabbing eller sitting her enda :/
 
Han setter seg sånn halvveis opp selv. Ellers så må vi hjelpe han. Må må også støtte opp litt, for han bare kaster seg av gårde.. Har det en smule travelt :p
7,5mnd..
 
Hun sitter når jeg hjelper henne! Klarer ikke å reise seg opp i sittestilling :)
 
Er 7 mnd i dag og sitter selv, men klarer ikke sette seg opp selv. Har sittet selv siden rundt 6 mnd.
 
Her verken sitter, krabber, åler eller reiser snuppa seg ;) Hun prøver å komme seg fremover, men har liksom ikke skjønt det :p Hun er snart 8,5 mnd, men er 5 uker prematur og er da litt over 7 måneder i korrigert alder. Hun klarer å sitte litt alene, noen ganger, hvis vi setter henne på rompa. Men klarer ikke sette seg opp selv
 
Her sitter hun, men kommer seg ikke opp selv. Hun verken krabber eller reiser seg. Hun åler seg litt fremover, men går ikke fort og hun blir bare sint for det er så tungt..;) Er 7,5 mnd.
 
Her står hun i krabbestilling men har ikke knekt fremover koden. Par dager siden hun klarte å sette seg opp selv, 8 mnd.
 
Han min sitter selv, men klarer ikke sette seg opp selv da.. Har starta å stå i krabbestilling og gynge og humpe. Men har ikke knekt koden med å flytte armer og bein.
 
Min sitter ikke (med mindre jeg setter han opp i tripptrappen for spising, og da siger han sammen etter en stund), han åler ikke og krabber hvertfall ikke :p Snart 8 måneder. Han ruller alle veier, og er god på rygging og rotering om egen akse når han ligger på magen. Han er ikke akkurat en nett, liten kar, så min teori er at han spiser seg så raskt opp i vekt at muskeldannelsen ikke klarer å holde følge :p
 
Min har sitti selv lenge, veldig stødig, men han kommer ikke opp i sittende selv :) han kryper baklengs, men har ikke begynt å krabbe enda.. :p
 
Min sitter ikke (med mindre jeg setter han opp i tripptrappen for spising, og da siger han sammen etter en stund), han åler ikke og krabber hvertfall ikke :p Snart 8 måneder. Han ruller alle veier, og er god på rygging og rotering om egen akse når han ligger på magen. Han er ikke akkurat en nett, liten kar, så min teori er at han spiser seg så raskt opp i vekt at muskeldannelsen ikke klarer å holde følge :p
Den teorien har jeg også om tuppa her;)
 
Min har sittet siden 4,5 mnd, men han er alt for tidlig på alt da. 7 mnd snart og går langs møblene...
 
Min har sittet siden 4,5 mnd, men han er alt for tidlig på alt da. 7 mnd snart og går langs møblene...

Eldstejenta mi hadde det like travelt som din. Så er nok derfor jeg syns minstemann er litt treg. Prøvde å sette han opp i går, og da satt han stødig lenge. Men han setter seg ikke opp selv, og da skal man ikke sette de opp heller.. Så får vi se hvor lang tid det tar før han finner ut av det ☺️
 
Back
Topp