Sitter alle mai-barna??

Ett-mars-hopp

Forumet er livet
Lurer jeg...[:D]

Må gjerne spesifisere med hvordan nesten eller med fra når...[:D]

Matilde sitter når jeg setter henne til.... litt ustø, men holder det ganske lenge... [:D]

Prøvde ikke før denne helga.. er rart hvor treg jeg er med å sjekke om hun klarer ting.... hmm... [8D] kanskje det er fordi hun er fjerdemann...hehe [;)] 

ja, han sitter bra selv her, men prøver å begrense hvor lenge han får lov av gangen. På hs sa de at han helst ikke skulle sitte så mye før han klarte å komme seg opp i sittende selv (fra liggende).
Men det er jammen ikke lett å begrense det, da han helst skal sitte hele tiden! [:D]

anne marie sitter av seg selv i sofaen stolen på golvet. men etter en stund detter hun til en av sidene.

ORIGINAL: ~ruby~

Matilde sitter når jeg setter henne til.... litt ustø, men holder det ganske lenge... [:D]

Prøvde ikke før denne helga.. er rart hvor treg jeg er med å sjekke om hun klarer ting.... hmm... [8D] kanskje det er fordi hun er fjerdemann...hehe [;)] 

hehe...

jeg har heller ikke giddet å skjekke,
men lillesnupp sitter ikke selv,
men man klarer jo som regel ikke det første gang man prøver, eller?!?
Liten søt og treig.. Sånn er det å være lillesøster...[:D]
(enn så lenge)

Nei her sitter han ikke selv enda. Han har sittet bitte-litt i stol når vi har vært på cafe og sånn og det går fint, men sitter ikke av seg selv på golvet enda.

ORIGINAL: ~ruby~

Samme her og! Mormor har øvd masse med ho, men tanta på farsia øvde henne å sitte alene (med puter rundt) og overraskende nok satt ho lenge før ho tippa [:)] Sjekk våre bilder *Stolt*

Nei - hun sitter ikke - bare i sofakroken når hun blir tatt bilde av - men når kamera er borte vil hun ikke sitte lenger [8D]

Ja, han sitter. Gjort det en stund nå.
Han har sluttet å velte[8D].
Så nå sitter han på gulvet og lekegrinda å leker seg.
Sitter også i badebaljen.

Synes liksom det er så mange som har så flotte sittebilder av ungene...
men det er vel synet som bedrar, kanskje?![:D]

Philip sitter ikke selv enda han heller nei.

Om vi setter JO på gulvet legger hun seg ned, hun skal ikke sitte når vi vil det, men hun setter seg opp selv ellers.

nope

ORIGINAL: badekar

Nix, snuppa mi sitter ikke. Setter ho heller ikke opp.

Samme med småen her [:)]

Han sitter som en foldekniv ...dvs han sitter veldig foroverbøyd og støtter seg på armene ...Og kaster seg sånn nogenlunde kontrollert over på magen i denne posisjonen.. Setter seg faktisk opp slik selv når han har ryggen litt opp fra gulvet f.eks hvis han ligger på en pute eller lignende ...Når vi er ute og triller ser det ut som han tar sit-ups hele tiden fordi han forsøker å sette seg opp[8D]

Nei, hun sitter ikke enda. Men, tror ikke det er så lenge igjen. Er flere ganger nå hun nesten har komt seg opp, og vist hun ligger f.eks på en pute klarer hun å komme seg opp. Hun sitter ikke så lenge før hun finner noe hun vil ha fatt i, og velter seg over på siden igjen.

Ja,hun sitter ganske stødig nå!!Men hender at hun tipper bakover eller på siden!![:)]

Back
Topp