Sitter å manner meg opp

indigo85

Elsker forumet
Uff i dag våknet jeg med vond hals og det sprenger i bihulene mine, og jeg som er så godt i gang med treningen med 30 days shred også. Merker at løsta ikke helt er der i dag, så nå sitter jeg her å manner meg opp til å komme i gang. Trenger litt motivasjon[:D]

Huff da, ikke noe særlig å være syk[:'(] syns du ikke bør trene når du begynner å bli syk jeg egentlig.. [:-] elendig motivasjon men[:-][8D]
var det dag 6 du er på nå ?
Ser du noe forskjell eller?[:)] Skal snart begynne jeg også[:D]

Syntes jeg ser litt forskjell på magen, mener den er mindre nå en før jeg startet.
Gjøør ikke noe å trene så lenge man ikke har feber har jeg hørt, så jeg prøver å komme meg gjennom det. Skal starte nå. Dumt å ødlege nå tenker jeg, siden jeg er så godt i gang. Stopper med treninga hvis jeg føler at det gjør vondt værre da[;)]

Ja det må du gjøre så du ikke blir enda mer syk[:)] Så bra da! Gleder meg til å begynne med det jeg å... Må nesten ta bilde før og etter da for å se forskjell[8D][:)]

Go Go GO !!!! Eg er ferdig for dagen, og det er en fantastisk følelse!!
Hadde såååååååååå lite lyst i dag, men gu ko godt det er å være ferdi!!!

Og, eg unner deg og dinna gode følelsen!! lykke til!!!

Jeg klarte det[:D][:D][:D] Deilig å hvere ferdig med dagens økt[:D] Fikk faktisk mindre vondt i halsen nå også, så kanskje det var det jeg trengte[:D] Få litt bevegelse i kroppen er så utrolig deilig[:D][:D]

Så flink du er da[:)]Stå på videre.Gleder mg til mandag for da er det min tur å bli sunn igjen[;)]

Back
Topp